Otteluseuranta: Suomi - Iso-Britannia (MM-kisat) 17.5.2019

(Mörököl on ice) #1

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #2

Voitettasko Brititkin vihdosta viimein?

(Mörököl on ice) #3

Ketjun alussa kunnioitamme Vesa Rantasta.

Kaikki nousee ylös 10s seisomaan ja kunnioittaa jääkiekkoasiantuntija Vesa Rantasta.

Suomen maalit?

• 1-3
  • 4-6
  • 7-10
  • 11-50

0 äänestäjää

(Mä vaan peesaan) #5

Tuossa kun olin liikenteessä radio auki, niin jollain kanavalla kuulin heitettävän veikkauksia tyyliin “11-0”. Parempi varautua tiukempaan otteluun. Mutta jos ei kolmen pinnan voittoa tule, niin pettymyshän se on. 6-2:ssa on se “vika”, että ei kai me hyvänenaika sentään kahta päästetä!

1.5 ehkäpä lähempänä totuutta kuin tuo 11-50 minkä laitoin. Mutta olihan se pakko, josko joskus voisi löylyttää. Ihan vaan sen takia että Ojamäki tekisi hattutempun.

Veikkaus ennakoi kertoimista päätellen noin kahdeksaa maalia Suomelle.

Kuuselalle toivoisi MM-kisamaalin tähän peliin. Ei välttämättä tule lisää mahdollisuuksia tehdä niitä.

Tarkennetaan vielä, että lähempänä nollaa kuin yhtä.

(「LIVE IS LIFE」) #10

Ilman takkia Suomi tekee 4. Takki auki 5-7. Sopivan rennosti 8-11. Tosissaan 0-2 tai yli 12.

(Mörököl on ice) #11

Pakko oli liputtaa. Oli niin epäisänmaallinen viesti.

No yhden tekee Kaapo,varma tieto. Varmaan huhuun perustuen. …:wink:

No onneksi on vähän pelivaraa.

(Lomaa odotellessa) #14

Kilo luottaa tilastoihin. Tappio tulossa, jos niitä katsotaan.

Montako Iso-Britannian ottelua olette nähneet?

Mä en kyllä ymmärrä Viekkausta. Tässä muka ei edelliset pelit meinaa mitään ja jostain syystä Suomella joku 1.05 kerroin.

VAIKKA on hävinnyt aiemmat kohtaamiset aivan pystyyn.

Tämä Britannia on vähän kuin Ilves. Maineteot on ulkojäiltä.

Toivotaan nollaa tai 51 maalia.

(「LIVE IS LIFE」) #19

Jotain vakavasti. Jännä nähdä, onko lädeillä tuo futismainen taktiikka edelleen hyökkäyspäässä käytössä. Mitä olen katsonut, niin siellä laitettiin joka paikasta kiekkoa maalille, pikanttina mausteena rinnakorkuiset heitot kulmasta. @Ranari joku puoltoista peliä olen katsonut.

(Mä vaan peesaan) #20

Olkinuora maalissa! Täriseekö hanska alussa. Voi kyllä pitää joukkueen hereillä, kun ei mennä ihan rutiinikokoonpanolla. Mielenkiintoista. Onko Olkinuora se molke, joka toi ensimmäisen voiton briteistä!