Otteluseuranta: Suomi - Iso-Britannia (MM-kisat) 17.5.2019

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

1 tykkäys

Voitettasko Brititkin vihdosta viimein?

5 tykkäystä

Ketjun alussa kunnioitamme Vesa Rantasta.

Kaikki nousee ylös 10s seisomaan ja kunnioittaa jääkiekkoasiantuntija Vesa Rantasta.

4 tykkäystä

Suomen maalit?

• 1-3
  • 4-6
  • 7-10
  • 11-50

0 voters

Tuossa kun olin liikenteessä radio auki, niin jollain kanavalla kuulin heitettävän veikkauksia tyyliin “11-0”. Parempi varautua tiukempaan otteluun. Mutta jos ei kolmen pinnan voittoa tule, niin pettymyshän se on. 6-2:ssa on se “vika”, että ei kai me hyvänenaika sentään kahta päästetä!

1 tykkäys

1.5 ehkäpä lähempänä totuutta kuin tuo 11-50 minkä laitoin. Mutta olihan se pakko, josko joskus voisi löylyttää. Ihan vaan sen takia että Ojamäki tekisi hattutempun.

4 tykkäystä

Veikkaus ennakoi kertoimista päätellen noin kahdeksaa maalia Suomelle.

Kuuselalle toivoisi MM-kisamaalin tähän peliin. Ei välttämättä tule lisää mahdollisuuksia tehdä niitä.

6 tykkäystä

Tarkennetaan vielä, että lähempänä nollaa kuin yhtä.

2 tykkäystä

Ilman takkia Suomi tekee 4. Takki auki 5-7. Sopivan rennosti 8-11. Tosissaan 0-2 tai yli 12.

Pakko oli liputtaa. Oli niin epäisänmaallinen viesti.

No yhden tekee Kaapo,varma tieto. Varmaan huhuun perustuen. …:wink:

1 tykkäys

No onneksi on vähän pelivaraa.

1 tykkäys

Kilo luottaa tilastoihin. Tappio tulossa, jos niitä katsotaan.

1 tykkäys

Montako Iso-Britannian ottelua olette nähneet?

1 tykkäys

Mä en kyllä ymmärrä Viekkausta. Tässä muka ei edelliset pelit meinaa mitään ja jostain syystä Suomella joku 1.05 kerroin.

VAIKKA on hävinnyt aiemmat kohtaamiset aivan pystyyn.

4 tykkäystä

Tämä Britannia on vähän kuin Ilves. Maineteot on ulkojäiltä.

5 tykkäystä

Toivotaan nollaa tai 51 maalia.

4 tykkäystä

Jotain vakavasti. Jännä nähdä, onko lädeillä tuo futismainen taktiikka edelleen hyökkäyspäässä käytössä. Mitä olen katsonut, niin siellä laitettiin joka paikasta kiekkoa maalille, pikanttina mausteena rinnakorkuiset heitot kulmasta. @Ranari joku puoltoista peliä olen katsonut.

Olkinuora maalissa! Täriseekö hanska alussa. Voi kyllä pitää joukkueen hereillä, kun ei mennä ihan rutiinikokoonpanolla. Mielenkiintoista. Onko Olkinuora se molke, joka toi ensimmäisen voiton briteistä!

2 tykkäystä