Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.
Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.
Tuossa kun olin liikenteessä radio auki, niin jollain kanavalla kuulin heitettävän veikkauksia tyyliin “11-0”. Parempi varautua tiukempaan otteluun. Mutta jos ei kolmen pinnan voittoa tule, niin pettymyshän se on. 6-2:ssa on se “vika”, että ei kai me hyvänenaika sentään kahta päästetä!
1.5 ehkäpä lähempänä totuutta kuin tuo 11-50 minkä laitoin. Mutta olihan se pakko, josko joskus voisi löylyttää. Ihan vaan sen takia että Ojamäki tekisi hattutempun.
Jotain vakavasti. Jännä nähdä, onko lädeillä tuo futismainen taktiikka edelleen hyökkäyspäässä käytössä. Mitä olen katsonut, niin siellä laitettiin joka paikasta kiekkoa maalille, pikanttina mausteena rinnakorkuiset heitot kulmasta. @Ranari joku puoltoista peliä olen katsonut.
Olkinuora maalissa! Täriseekö hanska alussa. Voi kyllä pitää joukkueen hereillä, kun ei mennä ihan rutiinikokoonpanolla. Mielenkiintoista. Onko Olkinuora se molke, joka toi ensimmäisen voiton briteistä!