Otteluseuranta: Suomi-Liechtenstein 15.11.2019 ROAD TO EM-KISAT

8 tykkäystä

Hyvä meininki! :+1:

:heavy_check_mark: Lippu taskussa
:heavy_check_mark: X2-vakuutusbetsi sisässä
:heavy_check_mark: Finlandian sanat opeteltu

Mennäänpäs mokoman Liechtensteinin yli, että heilahtaa!

13 tykkäystä

Mua henk koht hirvittää tää hehkutus etukäteen. Ne ei ikinä pääty hyvin kun etukäteen hehkutetaan ja Suomi on asialla. no, toivottavasti tää on poikkeustapaus!

Pasi Rautiainen on elementissään. :+1:

1 tykkäys

Teksti-tv tiesi jo etukäteen

! IMG-20191115-WA0000|230x500

Kaveri tuon kans jo laittoi whats appiin, pahin kauhuskenaario, Ipa vie ja Suomi sössii.

1 tykkäys

Oliko nyt eilisiä karsintapelejä kun katselin, niin esim. Andorra ja Luxemburg oli pelanneet hyvät tulokset. Ei näitä pikkumaita voi ihan löysästi ottaa. Eikä Suomi otakkaan. Kyllä Suomi voittaa!

2 tykkäystä

:+1: tälle

Mä oon vaan niin ikäni jo tottunu siihen että futiksessa lopussa Suomi sössii, en uskalla ajatella muuta ennenkun se on varmaa :D.

1 tykkäys

Ainakin täällä kotistudiossa vauhti on jo päällä. Siipiveikkojen siipiä tuli Citymarketista ostettua muutama kilo ja eka satsi on jo selvitetty. Sais peli jo alkaa! :slight_smile:

2 tykkäystä

Toi vastustajien hymnihän oli kuin Deutschland über Alles… :wink:

Kyllähän tuota meteliä kateellisena kuuntelee vaikka futista ei juuri tule seurattua…

Sehän on aika yleisesti käytössä, onhan se Saksan kansallislaulu vieläkin tosin sanat muuttunut “vähän” :). Samahan se on neukkulan kansallislaulun kanssa.

1 tykkäys

Onko jollain muulla nelosen kuvanlaatu aivan suolesta?

1 tykkäys

Melkoinen tunnelma. Toivottavasti maltti riittää ja lataus ei mene yli.

3 tykkäystä

Ei hyvä jumala mikä tunnelma tuolla on…

4 tykkäystä

Miksei tätä pelata Tampereella? Huuhkajien tämän karsinnan henkinen koti kuitenkin…

Miksei Sparv vedä. Rohkeaa peliä rankkarialueella ja otetaan vaikka rp.
No, niin. Maali mutta onkin paitsio!

Stadion oli revetä liitoksistaan. Paitsio.

Hienoinen mutta selkeä paitsio.