Rantane varmaa
Anttila ei joudu poppareille ,kun on Jalosen lempipelaaja
Onko siellä Tomi Kallio kentällä, kun mistään ei mene sisään?
Heljanko laittanu tre kronoria päälle
Veikkaan, että Ruotsi tekee kohta.
Onninen Ultrat on Kesko-sormet pystyssä ja Ässää herjaavat tsäntit raikaa. Unkari-peliin on kuulemma joku päänrepimistifo suunnitteilla.
Ruotsin maali roikkuu ilmassa ![]()
Tänään ollut hyvä meininki katsomossa. Ainakin näin TV:n välityksellä.
Hyi helkutti nuo yhtenäiset paidat ![]()
Onniset pitäny mökää
Seuraavan kerran kun ihmettelette miksi se kylppäriremppa on niin kallis. Muistakaa tuo valkoinen katsomo ![]()
Se on sitä Tapparan peleihin kaivattua visuaalisuutta!
En kyllä kehtaisi pistää päälle tommoista Onnissponssaamaa paitaa.
Onko toi Kivi hönössä?
Korkeintaan kengässä ![]()
Ei näy eikä kuulu c-morella ![]()
Punottaako naama ![]()
Entä Rantanen?
Naamaa ei ole näytetty, mutta sammaltaa puhe😂
Eikai tätä kukaan selvinpäin pysty katteleen ![]()
Vähän taas haisee että 2 erässä ollaan takkityhjänä ja svedut tekee 2-3 maalia.