Otteluseuranta: Suomi - Ruotsi (MM-kisat) 15.05.2023 klo 20.20

Rantane varmaa

1 tykkäys

Anttila ei joudu poppareille ,kun on Jalosen lempipelaaja

Onko siellä Tomi Kallio kentällä, kun mistään ei mene sisään?

1 tykkäys

Heljanko laittanu tre kronoria päälle

1 tykkäys

Veikkaan, että Ruotsi tekee kohta.

1 tykkäys

Onninen Ultrat on Kesko-sormet pystyssä ja Ässää herjaavat tsäntit raikaa. Unkari-peliin on kuulemma joku päänrepimistifo suunnitteilla.

12 tykkäystä

Ruotsin maali roikkuu ilmassa :grin:

1 tykkäys

Tänään ollut hyvä meininki katsomossa. Ainakin näin TV:n välityksellä.

Hyi helkutti nuo yhtenäiset paidat :face_vomiting:

Onniset pitäny mökää

4 tykkäystä

Seuraavan kerran kun ihmettelette miksi se kylppäriremppa on niin kallis. Muistakaa tuo valkoinen katsomo :wink:

1 tykkäys

Se on sitä Tapparan peleihin kaivattua visuaalisuutta!

5 tykkäystä

En kyllä kehtaisi pistää päälle tommoista Onnissponssaamaa paitaa.

1 tykkäys

Onko toi Kivi hönössä?

Korkeintaan kengässä :thinking:
Ei näy eikä kuulu c-morella :joy:

1 tykkäys

Punottaako naama :sweat_smile:

Entä Rantanen?

Naamaa ei ole näytetty, mutta sammaltaa puhe😂

Eikai tätä kukaan selvinpäin pysty katteleen :roll_eyes:

1 tykkäys

Vähän taas haisee että 2 erässä ollaan takkityhjänä ja svedut tekee 2-3 maalia.

1 tykkäys