Otteluseuranta: Suomi - Ruotsi (MM-kisat) 15.05.2023 klo 20.20

Ei mittä jäähyhommii olis?

2 tykkäystä

Jumalauta mikä virveli :smiley:

■■■■■ mitä vääntämistä

“Kova- Boman” kaksikko.

3 tykkäystä

Kauheat heinätyöt käynnissä Ruotsin maalilla

Olispa joku rightin snaipperi peleillä. Olis edes jotain mielenkiintoo ja alkais reppu heiluun

Maaleja täytyis tehdä, muuten ei voi voittaa.

Kuka tuo Ruotsin maalivahti on? Siitä Tapparalle uusi veska niin mestaruus on taattu. Ei mene mikään sisään.

Eiköhän Suomelle löydetä sitten joku ihan kummelijäähy toisen erän alkuun.

No siihen riittää Suomen kolmosmolarikin😁

7 tykkäystä

Tuomarina olisin pistänyt kädet lanteille ja rane puoleksi eräksi boxiin siistimään suutansa.

1 tykkäys

Pakko kyllä kehua Mannisen peliä, kova pelimies! Rantasen maali leijuu ilmassa.

Tasainen erä, Suomi sai loppuun noi ihan huippupaikat, mutta muuten meni hommat aika tasan.

Mannisen ketjua vastaan olisi kiva pelata. Not.

1 tykkäys

Hyvä oli paine kaikilla neljällä ketjulla, vaan ei maalia. Viisikkopelikin selkeytynyt.

Karri Kivi Maikkarilla onkin varsin hyvä tuossa sivustahuutelijan roolissa. Tulee tarkkoja pelihavaintoja.

Kyllä paikkoja oli, mutta kun ei vain millään saada sinne kuuluisaan reppuun.

Kyllä tuo Manninen änärissäkin varmaan menisi. Tai ainakin Tapparassa.

2 tykkäystä

Väite: näissä kekkereissä vihelletään paitsioita harvemmin kuin Liigassa. Tuntuu, että sanoin samaa edellisissäkin kisoissa.

1 tykkäys

Liigassa kun ei ole paitsiohaasto käytössä, tämä olisi ihan loogista.

Samaa katselin iltapäivän pelissä kun Saksa - Yhdysvallat kohtasi, epäselvät tilanteet ei ollut paitsioita ja suht aikaisessa vaiheessa linjurit levitteli käsiä. Ainakin pelin virtaus säilyy nopeampana ja tuo iltapäiväpeli oli varsin viihteellinen ja vikkelä pelinä.

Samaa kaavaa näyttäisi tämä peli tekevän, toki aloin katsomaan kun 10min oli jo pelattu.

1 tykkäys