Ei mittä jäähyhommii olis?
Jumalauta mikä virveli ![]()
■■■■■ mitä vääntämistä
“Kova- Boman” kaksikko.
Kauheat heinätyöt käynnissä Ruotsin maalilla
Olispa joku rightin snaipperi peleillä. Olis edes jotain mielenkiintoo ja alkais reppu heiluun
Maaleja täytyis tehdä, muuten ei voi voittaa.
Kuka tuo Ruotsin maalivahti on? Siitä Tapparalle uusi veska niin mestaruus on taattu. Ei mene mikään sisään.
Eiköhän Suomelle löydetä sitten joku ihan kummelijäähy toisen erän alkuun.
No siihen riittää Suomen kolmosmolarikin😁
Tuomarina olisin pistänyt kädet lanteille ja rane puoleksi eräksi boxiin siistimään suutansa.
Pakko kyllä kehua Mannisen peliä, kova pelimies! Rantasen maali leijuu ilmassa.
Tasainen erä, Suomi sai loppuun noi ihan huippupaikat, mutta muuten meni hommat aika tasan.
Mannisen ketjua vastaan olisi kiva pelata. Not.
Hyvä oli paine kaikilla neljällä ketjulla, vaan ei maalia. Viisikkopelikin selkeytynyt.
Karri Kivi Maikkarilla onkin varsin hyvä tuossa sivustahuutelijan roolissa. Tulee tarkkoja pelihavaintoja.
Kyllä paikkoja oli, mutta kun ei vain millään saada sinne kuuluisaan reppuun.
Kyllä tuo Manninen änärissäkin varmaan menisi. Tai ainakin Tapparassa.
Väite: näissä kekkereissä vihelletään paitsioita harvemmin kuin Liigassa. Tuntuu, että sanoin samaa edellisissäkin kisoissa.
Liigassa kun ei ole paitsiohaasto käytössä, tämä olisi ihan loogista.
Samaa katselin iltapäivän pelissä kun Saksa - Yhdysvallat kohtasi, epäselvät tilanteet ei ollut paitsioita ja suht aikaisessa vaiheessa linjurit levitteli käsiä. Ainakin pelin virtaus säilyy nopeampana ja tuo iltapäiväpeli oli varsin viihteellinen ja vikkelä pelinä.
Samaa kaavaa näyttäisi tämä peli tekevän, toki aloin katsomaan kun 10min oli jo pelattu.