Otteluseuranta: Tappara - Frisk Asker 16.10.2019 (CHL)

No niin, kyllä se tästä taas…ihan jees peliä alkoi olemaan.

Hektisenä nykyaikana ihmiset usein liian vähän huomaavat pysähtyä ja levätä noin muuten…

1 tykkäys

Kyllä se pitää paikkansa että CHL-peleissä kuuluu tolppien kilahdukset paremmin.
Varsinkin hallissa tämän huomaa selvästi.:laughing:

3 tykkäystä

Mulle on nyt jäänyt vähän pimentoon, että onko tämä siis merkityksellinen peli?

Taidetta saa ja pitää olla, itseasiassa tämmöiset suoritukset jää elämään - Eikä mitkään punakonekuviot.

Ihan hauska erä. Nimenomaan hauska ja sen takia viihdyttävä. Taidetta tämäkin

1 tykkäys

Ei ollut ihan niin hyvä laukaus kuin ensimmäinen. Etunurkassa oli reilummin tilaa. Mutta en Garteigia sen enempää suolaa, hankala peli tämmöinen höntsy.

Saa tästä pisteitä vertailuun mahdollisten playoff-jatkokierrosten kotietuihin. Ja maapisteitä.

Vai oliko retorisempi kysymys, sama se.

Suhosta on kritisoitu paljon ja kyllä ihan aiheestakin Liigapelien suhteen.

On jonkin verran.

Nyt tarjoillaan oikein viimeisen päälle leirityyppistä huumoria.

“Lisätään luistelua kolmanteen”

3 tykkäystä

Mää vedän paremmaksi.
@Treppu bongas mut.:laughing::laughing::laughing:

2 tykkäystä

Ei ollut kovin yllättävää että toka rrä oli tuloksellisesti vähän parempi. Kuvaavaa tällä kaudella, tokaab eräön tulkälaan kovaa.

2 tykkäystä

Simontaival on kyllä hyvän nälkäinen, suoraviivainen ja hieman romuluinen pelaaja.

1 tykkäys

Ooksää hönössä?

1 tykkäys

Mitä sinä olet mieltä? Onko vai ei?

Sillä on kyllä pelimerkki olkapäällä. Jenkeissä tykätään.

1 tykkäys

Saako lähteä jo hallilta kun siipitarjous käytetty, nähty neljä Tappara maalia ja CHL pystin kuva lähetetty Ilvesfanille ”tieräkkö mikä tää on?”

11 tykkäystä

Tässä on kyllä hyvä sauma harjoitella kunnon kotijäämurjomista 120 minuutin otteluita varten. Sikäli kannattaisikin ehkä lisätä luistelua jne.

Ikinä ei Tappara vielä ole noita pelejä osannut pelata. Voisiko kotiavaus tällä kertaa auttaa? Tai joku?

1 tykkäys

Kesken ei saa koskaan lähtee.

2 tykkäystä

Itse koen, ettei ole. Olen aika runsaasti nähnyt keskustelua ottelun merkityksellisyydestä. Mielestäni aihe alkaa olla aika loppuun koluttu. Sarjasysteemissä, jossa lasketaan pisteitä, tulee vääjäämättä merkityksettömiä pelejä.

1 tykkäys