4.6" puhelin ja 45 vuotiaan peukalot. Aina niin toimiva kombinaatio. Tiedät kun tulet tähän ikään. Autolla olen, eli selvänä.
Joskus on parempi lähteä kesken.
Ei ellet ole bongannut @Treppu:a? Telia: Youtube tarjoaa erätaukokellon tarjotkaa tekin ja kuvan laatu on hyvää ottakaa oppia lisäksi rautojen kilahdukset kuuluvat yllättävän hyvin lähetyksestä.
Paitsi laitataklaus on vain 2 minuuttia. Ei kovin loogista mutta näillä mennään.
Nouseva trendi on aina parempi kuin laskeva. Tästä ^ (omasta mietelauseestani) en voi enää hölmömpää tai juustoisempaa klisettä vetästä
Kannattaa lähettää kuva CHL pokaalista vasta kun se on voitettu. Jos minä tekisin noin ja kysyisin tuon kaveriltani (Ilvesfani) hän toteaisi vain, että se on pokaali mitä te ette koskaan tule voittamaan
Niin no…
Onhan mun puhelin kai hieman isompi mut ikääkin on enemmän.
Joo, ois toi toinen luuri 5.0" mut tätä on kivempi käyttäö XD. 3. Erä alkaa hallilla nyt.
Augsburg johtaa vieraissa 1-0 Libereciä ottelun alkuvaiheissa. Noilla tilanteilla Tshekki ei olisi saamassa kolmatta joukkuetta pudotuspeleihin.
Ja lähes samantien alkoi erä myös Youtuben kautta.
Mikä ihme siinä on, että Telia ei saa sitä viivettään kuntoon?
Kun ei tässäkään kuvanlaadussa ole valittamista, ettei sitä silläkään oikein voi perustella (?)
Edit. lisätään @TeliaPartio
Komea kuvio ja Ojis niittaa 5-2
Melkoinen koulumaali ja apukoulupulustus.
Koko viisikko seuraa kiekkoa.
Barkovin tuuletus koulu. Ei viitsi pojat paljoa tuuletella.
Tuosta ei Ojamäki kyllä erehdy. Aika helppo maali meille. Kaveri ei puolustanut vaan pulusti
Hyvä kun Ojamäki laukoo maaleja totuttuun tapaan. Tämäkin voi vaikuttaa myös liigapeleihin.
Mun likinäköinen prospect-silmä sanoo, että Simontaival omaa enemmän potentiaalia ihan terävimmälle huipulle ku Puistola. Ja mää erehdyn näissä hyvällä 50%:n todennäköisyydellä.
Paniikkipitkä.
Vähän on tainnut kuntopohja nk. heikoimmilta CHL porukoilta pettää kauden pimentyessä. Alussa ja vähän sen jälkeen pysyivät hyvin peleissä mukana, jopa voittivat niitä.
Simontaival on näyttäytynyt fyysisesti valmiimpana kuin Puistola.
Eikai reeneis tuuletella jokaista