Otteluseuranta: Tappara - HIFK 01.12.2018

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Onks kaikki halilla ku live saatiin nyt vasta pystyyn?

1 tykkäys

Yhdellä kädellä avaus suoraan hallilta. Kovasti on punaistakin käytävillä.

@Torma Olisit avannut!

Taidan itse ehtiä katsomaan ensimmäisen erän ja ehkä vähän toista…
Vähän harmittaa, mutta kyllä kunnon illallinen kelpaa myös.

Punaista käytävillä, mutta tarttee arvostaa Hifkin faneja. Harvoin näkee niin paljon sekaisin olevia kaljarinkejä joissa on Tapparan ja Hifkin paitaa.

2 tykkäystä

Kyllä IFK on kokonaisuudessaan sarjan toiseksi paras orkesteri. Suosikki vastustaja!

Oli jo kopypastes otsikko😁 säästyin tekemästä kun viimestä kertaa kattoin olisko joku muu tehny😉

No Japa on löytänyt myös paikalle hämmentään.

1 tykkäys

Kenenkäs miehiä tämä Oskari Saari on? Aika usein tuntuu selostavan Tapparan pelejä. Ei siinä, hyvä selostaja.

Koskahan tuo Fälht korjataa?

Aika puolueeton ollut niissä otteluissa jotka minä olen hänen selostuksellaan kuullut.

Taitaa olla joku käsin naputtanut nimet sisään Telialla, siellä on nimittäin muitakin nimiä ollut väärin.

Ja eikun klassikko käyntiin.

Mikäs siinä oli väärin? On ollut?

Petrell pyysi Krisseltä armoa… :grin:

Saravo kommenttaatorina :muscle:.

Luoto pölli lapselta lapion.

2 tykkäystä

Itsellä menee radiocityn striimilähetyksen kuuntelemiseksi (+palsta), koska ulkomailla ei telia näy. Kiitos internetin nopeudelle. Toivottavasti tässäkään pelissä ei tule Japalle viheltämättömiä tilanteita. Varmaan Lindgren tästä huomauttaa jo ekan kympin jälkeen 1. erässä. Näin ma haistelisin.

@TeliaPartio noteeratkaa. Kyse siis teidän kokoonpanografiikoista.

2 tykkäystä

Mun Telia-sovelluksessa kiekko jäässä nyt. Jos sulla on peli jo pitemmällä, niin muista viive. Pilli on tänään herkässä. :tuomari:

1 tykkäys

Kiekko jäähän selaimessa nyt.