Otteluseuranta: Tappara - HIFK 16.01.2026

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

MTV Katsomon lähetys 18:15, selostajana Sebastian Waheeb.

Monesko ysäriteema ottelu tämä on? Tuntuu, että ysäriteema on jatkuvasti

Junassa tulossa Nokialta peliin. Kiitos @Leinolan_luuta pelilipusta. Saas nähdä mitä kikkoja Jortsi on keksinyt Tapparan pään menoksi.

2 tykkäystä

Mikäs paita tämä nyt on päällä?

Lämppäripaita..kohta retroa

Toivottavasti tänään jää Sompin pinnat näkemättä.:eyes:

4 tykkäystä

Aijai, perjantai taas. Maha täynnä, kuivat kalsarit ja kylmä olut. Olen valmis.

5 tykkäystä

Pelin jälkeen pää täynnä, märät kalsarit ja tyhjä lasi :joy:

3 tykkäystä

Kattelin, että onko lainattu TPSn pelipaitoja

2D paitoja selvästi, hyvää grafiikkaa.

Katoin ensin että huolto pessy Kotipizza paidat 90 asteessa mutta näyttää kuitenkin olevan vähän erilaista kuosia :joy:

Lähentelee pizzapaitaa tyylikkyydellään.:face_with_peeking_eye:

4 tykkäystä

Ai että, pelaajat kuulutetaan jäälle :face_holding_back_tears:

Onko tänään Kotipizza-frisbeekisa?

Tänään pommitetaan Elias vaihtoon :flexed_biceps::flexed_biceps::flexed_biceps:

Jäätyykö muillakinn kuva välillä

Hyvin toimii.

Sitten tarkkana. Voi olla että HIFK tulee kovaa päälle. Tai sitten ei. Olis parempi pelata Tapparan sitten hyvin. Mä oon jo yhen täysin paskan ottelun nähny kyseiseltä seuralta tänään.

Jeps. Taitaa meikän netti heittää häränpyllyä