12500 tänään paikalla
Tämä on jotenkin mystistä, että Veikkaa on nähty kausittain ylivoimatuuraajana ja vasta veti rankkarinkin, vaikka on joukkueen kädettömin ja ennen kaikkea hyökkäyspäässä kunnianhimottomin pakki.
No se on ihan ok alkukauden tyhjyyden jälkeen
Alun tv:n perusteella SO vie kannustuksessa täysin tällä hetkellä niinkun kuuluukin👌🏻
Saman sanoo Linkki kiakkoradiossa.
Seuraavassa ottelussa varmaan se 4000 katsojaa😄
Eikös tän “Churchmanin” pitänyt olla parempi kuin Austin?
Voi olla tiukassa sekin.
Käykö tänään kortti “kirkonmiehellä”?
Keskiarvo melkein 6200 ![]()
Ilves ja limainen trap.
Ilveksen träppi mainittu.
Tanus pyöri sen vaihdon kuin papu piirakassa.
Toinen yv Tapparalle
Nyt on viitu tehtävä maali !
Taas yv
Sehän on huomenna Saipaa vastaan…
Milloin viimeksi tehty yv maali?
6200 ei ole hauis jos tavoite oli 6900.
Pennanen&Helminen oikein hymypoikia.