Pennasella kovalevy jumahti?
2 tykkäystä
Pennanen viritelly roosanauhasta voitonmerkin.
Toi Pennanen on kyllä surullinen näky ![]()
Taas Yv…jääkaapille!
3 tykkäystä
Pennanen ja tuhannen jaardin tuijotus.
2 tykkäystä
On se tässä vaiheessa kautta
Joko Antti haastanut?
Noh, ainakin suunta on oikea…
1 tykkäys
Pitäs saada eka maali.
2 tykkäystä
Saatais nyt aikaseks jotain haastettavaa ![]()
1 tykkäys
Ei tänne maaleja olla tultu tekemään, hei
Taululla pitäs alkaa näkymään kun tarjotaan.
1 tykkäys
Ei tämä nyt oikein toimi. Ojis ei pääse vetämään suoraan syötöstä.
1 tykkäys
Tykkään edelleen Matushkinista
1 tykkäys
Mitähän Pennanen tekee tolle Raipen ja Myrrän luomalle trapille, saapa nähdä. Toistaiseks entisellään ainaki.
Pate paikalle, kiitos
Yv pysähtyy heti, kun Ojamäellä on kiekko. Sen pitäs olla vaan vetonappi pohjassa ja muuten koskematta kiekkoon
1 tykkäys
Hohhoijjaa
Just joo…
Onnetonta ylivoimaa