Mitä toi Vittasmäki tuol tekee ylivoimalla?
Vittasmäelle Ilves antaa tilaa.
Voi kerpele. Vittasmäki nukkuu viivalla.
Onnetonta ylivoimaa
Koittaisin ehkä Tuulolaa VMV:n tilalle
Vittasmäen peluutus ylivoimalla on kyllä sellainen hälläväliä-ratkaisu, että ylivoiman surkeus ei ihmetytä yhtään. Onneksi 5vs5 tuottaa hyvin. Vai mites se menikään.
Kohta meille jäähy ja 0-1 ![]()
Miks Tanus pyörittää kakkos-yv:tä tuolta puolen kun Kuusela saisi tarjoiltua kahdelle leftille tältä puolen…
Näinhän se tuppaa menemään
Yhtä paljon kun CHL:ssä voittolaukauskisassa.
Miksei Tuulola ole Vittasmäen tilalla yv?
Vittasmäen kun laittaa viivalle ja MoSan maalille, niin vastustajan nelikko voi seistä keskellä neljän miehen rivissä.
Kuusela voisi myös olla vetäjä
Eikö sitä Thomasta vois kokeilla ylivoimalla matun tilalla
Thomas aivan kujalla. 2 syöttöä vastustajan lapaan.
Tappara on aivan hukassa
Thomasilta pari huonoo suoritusta taas yhteen vaihtoon. Jotenkin ei ole ajatus hänellä mukana
Ketään muuta kuin Vittasmäkeä yv:lle viivaan?
Eikös Vittas tehnyt juuri…toissakaudella
Ui jui urkiri, " Bella tsau, Bella tsau tsau tsau ", Jonnet ei muista