Tuulola
Toivottavasti Kemiläisellä ei isompaa vaivaa… Kyllä Matushkin olisi kova luu kakkosylivoimassa.
Huh, onneksi Jokke lähti niin meillä on mahdollisuuksia ![]()
Pelihän on ainakin mulla 0-0, mitä täällä negailllaan
Blokkiin
Ei kai nyt sentään?
Onko vaade tänään liikaa numero neloselle? Vielä ei sopisi olla.
Eikös kaikki oo kattonut Rahapajaa.
Muistetaan otsikot: Tappara on koonnut hirmuylivoiman.
Jos pelataan koko peli ylivoimaa niin saatetaan roikkua mukana. Saattaa olla, että Ilves silti voittais maalipaikat.
Eihän tuo Vittasmäki ole viivassa, sehän päästettiin suunnilleen B-pisteympuröiden tasalle. Kuvaa sitä, millaisena uhkana häntä pidetään. Ei tuost voi neliön läpi enää syöttää.
Miksi ylivoimassa ei ole Tuulola?
Verta kerjätään nenästä noilla huonoilla syötöillä poikittain.
“Sitten tulee Jürgensin ratkaisu… Punaviivan takaa päätyyn…”
Tämä tätä.
Puuttuu se viivapelote nyt
Savilta hyvä taistelu laidassa. ![]()
Viivapelätin
Veikka törmäs linjuriin. Kai tuosta voisi tulevia ylivoimia silmällä pitäen kympin antaa.
Pendolla tukka mintissä!
Ku ei taas nollille jäätäis…