Otteluseuranta: Tappara - Ilves 7.10.2022

Tuulola

Toivottavasti Kemiläisellä ei isompaa vaivaa… Kyllä Matushkin olisi kova luu kakkosylivoimassa.

1 tykkäys

Huh, onneksi Jokke lähti niin meillä on mahdollisuuksia :wink:

Pelihän on ainakin mulla 0-0, mitä täällä negailllaan

4 tykkäystä

Blokkiin

Ei kai nyt sentään?

1 tykkäys

Onko vaade tänään liikaa numero neloselle? Vielä ei sopisi olla.

1 tykkäys

Eikös kaikki oo kattonut Rahapajaa.

Muistetaan otsikot: Tappara on koonnut hirmuylivoiman.

4 tykkäystä

Jos pelataan koko peli ylivoimaa niin saatetaan roikkua mukana. Saattaa olla, että Ilves silti voittais maalipaikat.

Eihän tuo Vittasmäki ole viivassa, sehän päästettiin suunnilleen B-pisteympuröiden tasalle. Kuvaa sitä, millaisena uhkana häntä pidetään. Ei tuost voi neliön läpi enää syöttää.

1 tykkäys

Miksi ylivoimassa ei ole Tuulola?

Verta kerjätään nenästä noilla huonoilla syötöillä poikittain.

1 tykkäys

“Sitten tulee Jürgensin ratkaisu… Punaviivan takaa päätyyn…”
Tämä tätä.

7 tykkäystä

Puuttuu se viivapelote nyt

Savilta hyvä taistelu laidassa. :muscle:

1 tykkäys

Viivapelätin

5 tykkäystä

Veikka törmäs linjuriin. Kai tuosta voisi tulevia ylivoimia silmällä pitäen kympin antaa.

1 tykkäys

Pendolla tukka mintissä!

Ku ei taas nollille jäätäis…