Otteluseuranta: Tappara - Jukurit 29.11.2016

Jukurit tänään ekaa kertaa meidän kodissa. Pahin vastustaja meille taitaa olla Tappara itse. Tänään pitää olla nöyrä!
Itse otan suurennuslasin alle Ilomäen, koska on saanut niin paljon lokaa niskaansa.
Tappara vie 4-2

1 tykkäys

Tappara voittoon yhden maalin erolla, veikkaan.

Täytyy sanoa, että tuli kyllä spontaani repeäminen ennen pelin alkua, kun Tapsu meni JUOSTEN portsarin ohi alabaariin :joy: Viuhahti vaan siitä. Tais tulla isompi jano

4 tykkäystä

Hyvä veikkaus. Ei nimittäin olisi ensimmäinen kerta, viimeiset kymmenen peliä on päättynyt yhden maalin erolla. Edellinen selvä voitto oli 25. lokakuuta.

1 tykkäys

Damn. En tiennytkään. Tai tullut ajattelleeksi.

Onko muuten Vesa Rantanen viltissä heikkojen esitysten takia kun ei ole studiossa?

Oliko Happy Hour loppumassa :smile:

Kylläpäs Ruudussa kehutaan Tapparaa… aluepuolustus, fysiikka, tekeminen, viihdyttävyys :tappara:

1 tykkäys

Tarttisi taas muistaa , että peli kestää sen 60 minuuttia ja ainakin alku on näyttänyt hyvältä.

Ilomäeltä hyvä päätypeli ja siitä laadukas paikka. :+1:

3 tykkäystä

Kyllähän tää tasoero on iha jäätävä :smile:

Ei mulla muuta, kuin että eikö täältä hallilta perkele saa mistään makkaraperunoita…? On meillä köyhät eväät täällä Meidän Kodissa… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja peliin liittyen… yv :grinning:

2 tykkäystä

Tapparalle YV tulossa…

No niin, nyt ylivoimalla avausmaali…

Eihä yleisö jaksa kohta enää taputtaa ku on semmosta myllytystä tapparalla :smiley:

Toivottavasti Lassila laitto pitkät kalsarit

1 tykkäys

Tappara aloittanut varsin pirteästi ja aktiivisesti. Paineistetaan korkealta eikä heti valuta keskialueelle.

Ylivoima.

1 tykkäys

Onko tää eka pelikatko? Mentiinkö 7 minuuttia putkeen?

syö nachoa lihalla.

Onpas tasaista vääntöä.

Enkä! :joy: