Otteluseuranta: Tappara - K-Espoo 7.8.2024 harjoitusottelu, Nokia

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

1 tykkäys

Ketju avattiin automaattisesti 67 minuutin kuluttua.

Jaaha tästä se kausi taas lähtee myös otteluiden osalta…vähänkö hienoa!!!

3 tykkäystä

Tuntuu spesiaalilta kun Tappara pelaa omalla paikkakunnalla.

8 tykkäystä

Kivikova kivikova Kiekko-Espoo, kivikova kivikova Kiekko-Espoo!

2 tykkäystä

Tappara tuo Nokian ylpeys :wink:

2 tykkäystä

Mitä tässä alkulämmöillä näitä itselle tuntemattomampia nimiä seurasi, niin Järventiellä on aika kiukkuinen laukaus.

Täällä ollaan paikan päällä. Ihmettelemässä. Rehellisesti minulla on vaikeuksia kun saa istua ja olen tottunut seisomaan.

Heti ensitöikseni ihmettelen, että miksei Nokian hallissa ole videotaulua!!! :face_exhaling:

Edit: onpas! Löysin heti kun laitoin lasit päähän. :nerd_face:

Hyvin pelittää aamulehden sivuilta. Zamboni kiertää kenttää!!

Muistan kans ihan kun olin junnu Tappara pelas Ässiä vastaan Seinäjoella se oli kova juttu sillon :grin: tais olla meikäläisen eka livenä nähty Tapparan matsi

Hyvä huomio!

Sinioransseilla on ihan hemmetin kova meininki. Peli ei ole vielä alkanut. Hattu päästä.

5 tykkäystä

Pikkuruudun perusteella lähetyksen kamerakulmakin on ok.

1 tykkäys

Eipä oikein tahdo rullata Kreetalla lähetys, vaikka neljägeetä näyttää älylaite.
Katotaanny…

1 tykkäys

Röönpori on tänään Aamulehden kuvaajana

Toinen pikkuruutu ilmestyi, missä SO :muscle: :orange_heart: :blue_heart:

Tänään katse nuoriin poikiin. Nämä on nyt niitä näytön paikkoja.

Samalla suunnalla. Seuraan Liigan sivuja ja seurantaa.