Otteluseuranta: Tappara - Kalpa 05.01.2019

Paineen kanssa sitten tarkkana… älä tähtäile yläkulmiin, ettei vaan sattus mitään tai tulisi sanomisia

1 tykkäys

Ojis hakee neljättä

Maliset kun saataisiin peliin vielä mukaan.

Eikö ole 14. maali vasta?

Kuinka moni muistaa, minkä paikan Ojis kämmäs heti pelin alussa.

5 tykkäystä

Ja se on vielä se kenttä mitä pidetään väkisin kasassa vaikka peli ei oo kulkenut missään vaiheessa kunnolla

1 tykkäys

Ei kukaan.

7 tykkäystä

Mikä paikka??

1 tykkäys

Kaks viimiseen erään, niin ollaan liki voittoa. Kireet maalin pelit ei kuulu repertuaariin tänävuonna :joy:
Edit.
Tai kuuluu, mutta niinpäin, että kolme pitää olla edellä, jotta voidaan yhdellä voittaa.

Ottelu aivan täysin hallussa, mutta kyllä kumman tiukka peli silti on. Tapparalla 10 paikkaa vastaan Kalpan 1 ja silti ollaan lähes tasoissa. Viimeistelyyn pitää saada lisää tehokkuutta ja Heljankokin voisi joskus sen gamesaverin ottaa, kun sitä todella tarvitaan.

1 tykkäys

Mie muistan :rofl::rofl: mutta se ei haittaa

Tasaista peliä on, mutta onneksi Ojamäki on tikissä…

Ojamäki tekee vihdoin sitä, mistä maksetaan. Laineet ja 5 byyriä tähän peliin kiitti!

1 tykkäys

3 tähän riittää näillä numeroilla. Jää seuraaviinkin.

Heljangolle vois melkein ruveta maksamaan tuplaliksaa, sen verran jännittäviä tekee näistä peleistä.

Olisihan Heljanko tuon toisen voinut torjua, mutta jotain rajaa nyt kritiikkiin. Maalin takaa suoraan syöttöön pisteiden välistä laukaus.

Mun mielestä pitkään aikaa jopa hyvää Tapparaa, vaikka täällä kritiikkiä sataakin.

8 tykkäystä

Yleisöä 4689. Eikös toi ole todella surkeesti, kun viä ollu muutakin peliä. Toki itsekkin kattelen kotona sohvalla.

3 tykkäystä

Osaako joku sanoa paljonko on parhaimmillaan ollu tällä kaudella Heljangon torjuntaprosentti? Nyt 90.71 mutta taitaa olla selvästi laskusuunnassa.

Miks tyytyä kolmeen, jos voi tehä enemmänkin! Ilman muuta tyytyväinen olen jo tähänkin, muutkin voi jotain tehrä.

Mäki oon sohvalla ja kuuntelen radiosta, mutta olen osa tuota paikalla olevaa yleisöä. Tää kausi hallilla oleiluun on jääny vähän vähemmälle mulla :slight_smile: