Otteluseuranta: Tappara - Kalpa 05.01.2019

Surkee määrä, mutta KalPa ei vedä. Ei oo ikinä vetäny pl. finaali.

1 tykkäys

Ei oo yhtäkään helppoa vetoa tullut Heljankolle tänään. Ja tuo Kalpan toinen oli tosi paha kun maalin takaa syöttö ja ykkös sektorin one-timer.

1 tykkäys

Prrkkk… sohvaperunoiksko täällä on valuttu! Heti jos ei runkosarja olekaan yhtä riemukulkua ja maalijuhlaa. :frowning:

No, itse löhöän sohvalla mutta aion kohta sentään lauteille. Saunan lauteille.
:wink:

2 tykkäystä

Ja meni varmuuden vuoksi pieneksi, ettei ole kiekon tiellä.

Hooveri täysteholla niin suoraan logoon tulevat perhosetkin imaistaan varmuuden vuoksi.

1 tykkäys

KalPan toinen maali oli vaihteeksi paitsio.

3 tykkäystä

Nuorten ratkasut menos, telkkarista saa kiekko annoksen muutenkin. Ulkona ok ilma ja vastassa Kalpa… Menee “vanhoista” seuroista jopa Saipan alle kiinnostavuudessa.

Heljanko 6/8 torjunnat. Hienosti. Jokainen torjuttu kutikin tuottanu ongelmia. Sielä on pää pahasti jumissa.

2 tykkäystä

Onkos toi Sportin valkku Kontiolan velipuoli. Aivan saman näköinen.

1 tykkäys

No mutta, ei ole koko pelissä paitsiovihellykset onnistuneet, kuten ei jäähyvihellyksetkään. Eteenpäin!

1 tykkäys

Katselin samaa jo maalin tultua ja olin sitä tänne kirjoittamassa, mutta ojiksen nopeasti tullut maali pyyhki sen pois mielestä

1 tykkäys

Mulle on ainakin se ja sama kuka vastassa, Tappara mua kiinnostaa ja joka pelin katson oli sitten vastassa vaikka mikä joukkue!

3 tykkäystä

Heijastuu väkisinkin myös kenttäpelaajien otteisiin. Kirittäjä pitäis saada nii sais Heljanko kerätä itteään.

Ihan hyvää peliä ollut kokonaisuudessa nyt kaksi erää mielestäni.

Blood luistellut eniten, koviten laukonut Otso

1 tykkäys

Varmaan ensimmäinen peli missä ei olla luistelumäärissä tappiolla kuin pari sataa metriä. Yleensä ollaan pari kilometriä perässä

5 tykkäystä

Miksan helppo lanteen korkunen viivalle.

Heikkoo yyyveetä

Jasu paino Wilsonia päähän. 2 peliä pannaa tulossa.

1 tykkäys

Hyvin pelataan maalin eteen, mutta siellä ei ole koskaan ketään.

1 tykkäys