Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.
Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.
@Fester kysyi eilen, miksi en katso peliä. Kohteliasta on vastata, vaikka hiukan myöhässä. Tänään sama juttu? Ei vaan pysty.
Minulla on sysipaska Elisa-liittymä, joka ei toimi mökillä, jossa olen viikonloppuisin. Olen tilannut Iskran vahvistimen mökille. Verkkokaupan toimitusaika oli 2 vkoa. Olen nyt odottanut yli kuukauden.
Eli en katso peliä. V…len vain sormituntumalla Ja Verkkokauppa voi haistaa pitkät.
Mulla on telian liittymä (Huawei Mokkula) (50m) maksaa 10e kuussa, sillä katsoo pelit 2. asunnolla Hämeenkyrössä, Nokian metsässä mökillä. Elisa tarjosi vastaavaa jopa tuli vastaan hinnassa 7e/kk niin ei riitä kuuluvuudet eikä varsinkaan nopeudet.
Kohta bussista ja apostolin kyydillä loppumatka halliin.
Katos vaan, Kärpät pelannut eilen kotonaan ja tänään Tampereella klo 17 alkava peli. Tämäpä ihanaa, mulla on jotenkin sellainen muistikuva, että tosi usein Kärppien vieraspelit back-to-back rupeamissa alkaisi vasta 18.30.