Otteluseuranta: Tappara - KooKoo 03.03.2021

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

2 tykkäystä

1=yy
2=kaa
3=koo
3.3.=KooKoo
???
Profit

12 tykkäystä

@Kilo ulosajo ajassa 17.30, tunti ennen ottelua.

20 tykkäystä

Onko siis päivän joukkue? Tällä logiikalla ei ainakaan vuoden.

Tietäähän sen, sillä:

3.3.= Kaukon nimipäivä
3+3=6
#6=Kaukokari

16 tykkäystä

Ai Levtchi palaa jo tänään…olikohan Liigan sivulle jo muutettu? Tuossa päivällä vilkaisin…

Koko ajan on ollut ilmoitettuna kokoonpanoon.

2 tykkäystä

Nyt on Maxilta ehkä hokijargonein haastis mitä oon tällä kaudella kuullut! :joy:

5 tykkäystä

Trying to help team to win ;).

1 tykkäys

Toivottavasti Levtchin olkapää on kunnolla kunnossa, ettei rajoita tekemisiä ja kestää taklaukset. Jos nyky-Levtchin otteista poistaa kontaktit, miehen arvo vähenee aika reilusti.

1 tykkäys

Tuukka lukee palstaa…

1 tykkäys

Ihan jees olisi, jos haastettelija ei vetäisi kasarirallienkulla.

Tuokkola paljasti KirvesLivessä, että “Pelaajien kierrättämistä varmasti vielä mietitään, mutta ei ole vielä ehditty miettiä”.

11 tykkäystä

Warrior Hockey Finland Oy Ab tarjoilee upeaa pelisilmää näyttämällä Tapparan kaatajan Sebbe Ahon pätkiä Kirvesliven mainoskatkolla.

9 tykkäystä

Olin Oulussa baarissa katsomassa tuon pelin, kun oltiin junnujoukkueen kanssa siellä turnauksessa. Oululaiset olivat aika innoissaan…

1 tykkäys

Jotenkin mulla on hyvä fiilis tästä.

Mäntylän mukaan Matushkin on nopea jätkä. Olen eri mieltä.

7 tykkäystä

Sama. Tosin vahvat kokemukset, että yleensä lopputulos ei mukaile ennakkotunnelmia.

1 tykkäys

Katselin tuossa vähän aikaa kännykältä ja söin, niin päässyt kommentoimaan. Eikö kellään kohonnut kulmakarvat, kun Tuokkola sanoi, että Jyp oli huono? #notmyhokijargon

1 tykkäys

Jos se vertas sitä itteensä Koulukadulla :smiley: