Mikä siinä pelaamisessa ny on nii h…tin vaikeeta
Mitä sille liigan parhaalle ylivoimalle on tapahtunut?
Ei maistunut Norrmannille.
Hyvin Perhonen otti torjunnan
Henkan kone ei raksuta,vaikeeta on silläkin.
Olipahan huono Tappara tässä erässä.
Iskenyt ylimielisyys ja samalla vastustajat ovat siihen paneutuneet.
Haapala voi palata maanpinnalle ja pelata yksinkertaisemmin tota ylivoimaa… nyt jatkuvasti hakee noita lättyjä 2 äijän läpi…
Kiekko ja miehet ei liiku. Nähdyn kaltaista ylivoimaa on aika helppo puolustaa.
Miten näyttää että taas kattellaan miten naapuri pelaa. Jotenkin tuntuu et jotain puuttuu tosta tapparan tekemisestä.
Olihan siellä paikat, mutta ei oikein nyt ekassa erässä napsunut meille.
Toivottavasti edes ohi. Samat kolme pojoo ne saa kookooltakin.
Jos nää neropäät ampuus maalia kohti Perhonen saattais imasta, mutta ku vedot menee päin Hakametsää
Martin du møste göre mycke mål frøn de her platsen! Før i helvete!
Harmittavasti se joulukuinen iloinen kiekonsiirtopeli on kadonnut ja nyt vähän joka ukko seisoskelee ja katselee josko Haapala tai Savi saisivat jollain ylimielisellä kikallaan pelin ratkottua.
Oli kyllä yksi masentavimmista eristä pitkään aikaan. Toki saattoi loppupeleissä maalipaikat mennä Tapparalle, mutta aivan lapanen oli esitys.
Haapalan ja Savinaisen välistä yhteyttä ei ole ollenkaan tällä hetkellä.
Oli kyllä melko löysä ja aneeminen ensimmäinen erä.
Liekö syynä se, että suurinpiirtein koko KooKoon joukkue on siirtymässä meille ensi kaudeksi ja ei haluta loukkaantumisia omille. Sehän selittäisi sen Tappara vs. Tappara -jutunkin.
Kalakukot on tällä draivilla nopeeta ohi
Tosta ei ny ota se kuuluisa erkkikää selvää