Otteluseuranta: Tappara - KooKoo 17.3.2023 1. Puolivälierä

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

1 tykkäys

Käärijä vetää sata lasissa niin kun aina :muscle:

2 tykkäystä

Huhut kertoo, että hallissa lakkorikkurina Zambonia ajaa itte Tapsu!

8 tykkäystä

Tappara vie tänään 6-1 SOT

Merelä kertoo taas siitä perheen kanssa vietetystä ajasta. Muistaakseni viimeks ei hyvä seurannu niistä jutuista.

5 tykkäystä

Ei ainakaan halua Merelän haastatteluun.

Eikö perhettä nyt voisi kieltää kauden ajaksi. Kyllä niiden kanssa kerkeää kesällä sitten pyöriä.

5 tykkäystä

Miten se uusi alkushow? Räjähtikö Tapsu, oliko muusiikki paskaa ja kaikki kuraa, vai vetääkö Käärijä jokaisessa pleijaripelissä Cha cha chaan?

Alkushöw muchos bätre!

Ostin 4 pitkää olutta sillä ajatuksella et yksi per erä! (Yhden nautin jo lenkin jälkeen!)Saa Tappara luvan riittää mun juomat kiitos! Camaa kohta mennää :muscle:

1 tykkäys

On tämä uusi alkushow ainakin paljon hypempi ja selkeämpi kuin se edeltävä genresekamelska. Ja onhan tuo katto nyt komea.

1 tykkäys

Kolme riittää tänään.

1 tykkäys

Käärijä kun voittaa viisut, niin ne on täällä Nokian hallissa

1 tykkäys

Kerkeksin rustailla viestini kunnes tajusin virheeni :+1:

1 tykkäys

Toiveena tiukka peli ja jatkoerät perjantain kunniaksi.

Koskis-Jani on hyvä, mutta on mulla ikävä Hietas-Penttiä.

3 tykkäystä

Tästä se lähtee. Toivottavasti saadaan heti hyvä alku.

Eiköhän Penakin viä tuu näyttään ja tyttäret myös.

2 tykkäystä

Hietanen korkataan sitten kun aika on oikea. Tapparan salainen ase

11 tykkäystä

Jännittääkö palstaa?

Minua jännittää :slight_smile:

5 tykkäystä