Otteluseuranta Tappara - Lukko 27.11.2020

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Ja Mertaranta selostaa. Ilta on täydellinen? Vaarallisia tilanteita odotellessa.

2 tykkäystä

Ja selostus alkaa Pelicansin seuraamisella

1 tykkäys

Nautitaan nyt ystävät hyvät jääkiekosta täysin rinnoin meni peli miten hyvänsä. Huononeva koronatilanne heittää nyt siinä määrin kapulaa rattaisiin, että ei sitä tiedä joudutaanko tauolle näissäkin hommissa.

Mainiota kiekkoiltaa kaikille!

12 tykkäystä

Kiitos samoin sinulle!

1 tykkäys

Tähän vielä 1-7 pataan niin toivoo että olisi jo maanantai ja pääsis töihin :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 tykkäystä

Voi kyy, pelin selostaa matala laukaus ylös…

2 tykkäystä

Ny olis itsellä luultavasti ensimmäinen kerta kun seuraan täältä ottelluseurannasta peliä. Saas nähdä pysyykö yhtään kärryillä :joy:

1 tykkäys

Et pysy. Voit olla varma. :grin:

6 tykkäystä

Ei toivo. Lauantainakin on peli!

1 tykkäys

Kenellä?

1 tykkäys

Mä olen useamman kerran ollut pelkästään palstan varassa. Siinä on oma viihteellinen aspektinsa. Varsinkin sen jälkeen jos ensin ollaan johdossa ja sitten ei… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mutta nyt hallilla. Aika maltillisesti väkeä, mulla on varmaan viisi metriä lähimpiin ihmisiin.

1 tykkäys

Luulen kanssa näin, keskialueella kiekko → 7 epämääräistä viestiä. Kiekko Tapparan maalilla → 20 epämääräistä viestiä. Tappara lähellä tehdä maalin → noin 50 viestiä joista ei ota selvää mitä tapahtui :joy:

2 tykkäystä

Tarkennus. Katsotko itse peliä vai seuraatko täältä?

Mitkä hervottomat montut tuolla keskiympypyrän reunalla on jäässä?! Viivan leikkauskohdassa. :exploding_head:

Miten noihin selostajiin ja Mertarantaan saa tuhlattua noin paljon energiaa aina pelien aikana.

Sä oot hallissa, käy katsomass ja kysy kenttämestarilta.

Keskittyminen oleellisiin:
Tää get ready -renkutus ei vaan pärjää Ghostille.

Ne on ne kenttämestarin erikoiset.

1 tykkäys

Seuraan täältä. En saa näkyviin peliä täällä Sveitsissä. Tosin tuun iltakoneella kotiin ja vakoilen samalla onko Lajunen kyydissä :face_with_hand_over_mouth:

3 tykkäystä

Nyt sä ymmärsit väärin. Sun TEHTÄVÄSI on tuoda Lajunen mukanasi :wink:

4 tykkäystä