Kuka perkele tuli noin laiskasti alueelta pois?
Nyt käveli Merelä todella laiskasti pois paitsiosta… Mitä Levtchi ajatteli tuossa? Ketjukaverit menossa eteenpäin niin kääntyi h-alueelta takaisin keskikentälle?
Levtchiltä ensin vähän alibisyöttöyritys, sitten melko riskialtis taklaus, Haga melkein seinästä läpi.
Varsinkin, kun sen tekee Tapparan pelaaja ne otetaan tarkasti…
Nopeammin pitäisi päästä Lukon alueelle, ei aukea mitään paikkoja.
Tuplavee Merelä.
Pitäisi pelien lopussa tappiolla yhden lisäpelaajan sijasta ottaa yksi kenttäpelaaja pois askista.
Tilastollisesti tämä taitaisi olla tosiaan tehokkaampaa.
Tai sitten 6vs5-pelaaminen pitäisi harjoitella samaan kuosiin kuin alivoima. Eli aina maali. ![]()
Missä oma hyökkäyspeli?
Austin💪
Maalipörssin voittajan kannattaa myös jatkaa laukomista näissäkin peleissä.
Hyvää runttipeliä, lisää vaan Lukko sulaa ![]()
Hieman menee omat avaukset luistimiin ja hyökkäyksiinlähdöt vaikeutuvat. Laitetaan alivoimien piikkiin, kyllä se siittä lähtee.
Eikö tuossa lyöty vastaanottajan mailaa juuri ja kiekko meni siitä päätyyn? Miten tuo oli pitkä?
Lukon avauspelaaminen on asteen rohkeampaa, hakevat keskialueelle syöttöjä väleihin ja pääsevät ihan hyvin alueelle.
Koska tänää vihelletää kaikki
Meneekö yksikään avaus suoraan lapaan?
Kaks aika erikoista pitkää kiekkoo vihelletty.
Ensin Kukkonen ei ottanu kiekkoo ja toisessa hyökkääjältä lyödään maila käsistä keskialueella ![]()
Nyt napsitaan alotuksia.