Ainakaan ei pääse Lukko jäähytasapainosta jauhamaan. ![]()
Ainakin eka alivoima hoidettiin kunnialla. Eiköhän tämäkin! Ja Savinainen blokkaa hienosti!
Lisää vaan “miekan iskuja” niin peli kääntyy Tapparalle.
Vellun pakara lähes rikkoi kiekon. Hyvä blokki.
Vellu ![]()
Av hoidettu
Hieno tappo.![]()
Tapparan AV on kyllä rapeeta.
Tappara saa ainakin hyvän sykkeen päällä näiden alivoimien kautta. Toki liikkuminen ja aktiivisuus on ollut muutenkin paljon parempaa kuin Raumalla.
Niilojen nega ei kuulu lähetykseen.
Yksi av-lisämaali jälkimmäiselle puolikkaalle vapauttaisi.
Hyvää tunnelmaa radiosta kuultuna. ![]()
Sais toimia Yv yhtä hyvin kuin Av
On kyllä loistavaa alivoimapelaamista.
Miltäs paikanpäällä näyttää? Onko yli 6 000?
Lukko nyt 13 ylivoimaa putkeen ilman maalia.
Voitaisiin pelata loppukevät alivoimalla.
Katsotaan otetaanko Lukon rikkeet yhtä tarkasti…
Yks kunnon nukahdus alivoimalla kun Repo pääsi laittaan kulmasta Kainulaiselle joka oli aivan yksin maalilla. Onneks Heljanko pelasti.
Edit: vai oliko se 4v4?
Tarpeeksi kun jäähyjä otetaan, niin paskinkin yv joskus osuu.
Nyt fokus olennaiseen, tuomarit ilmeisesti haluavat tappaa tunteen pelistä, sillä varmaankin jokaisesta tökkäisystä tulee nyt 2min, kun mennään Austin-linjalla.
Hyvin takakarvattiin Repoa.