Otteluseuranta: Tappara - Lukko 31.3.2022 3. Puolivälierä

Pikkuisen on huolimatonta.

Huolimatonta!!

Jäähyillään jäähyillään.

Nyt menee kyllä vaikeaksi

Tälläsellä tahdilla me kärsitään 55kpl kakkosia tässä pelissä!

2 tykkäystä

Liikaa voimaa ronkussa.

Näköjään kaikki Tapparalle vihellettään kaikki

3 tykkäystä

Ikävästi kiekko pyörahti lavan yli juuri kun purku lähti.

3 tykkäystä

Heljanko💪

1 tykkäys

Tuomarilla kuluu pillistä herne tällä menolla.

No ei tuota peli viivytystä voi olla viheltämättä

Avasin töllön kun Tappara oli just tehny maalin. Täyttä sekoilua sen jälkeen.

Onneksi otettiin yksi aloitusvoitto, tuo olisi pitänyt saada purettua ja neljäs mies kehiin.

Johtomaali. Koska Lukolla huono yv, otetaan jäähykiintiö täyteen. Sit karkuun. Hyvä taktiikka.

Mitä näitä pelejä kattonu niin kautta linjan nyt on tosi Kova linja vihellyksissä.

3 tykkäystä

Tärkeä blokki. Varmisti että ainakin 5 vs 3 päihitettiin.

Eteenpäin ja taistelua. :muscle:

Tärkee ettei tullut 5-3.:ok_hand:

Eikö lähetyksessä ole ääniä vai miksi ei kotiyleisö itke ja vislaa

3 tykkäystä

Harvoin näkee peliä jossa ensimmäisen 8 minuutin aikana on vihelletty 8 minuuttia jäähyjä