Pikkuisen on huolimatonta.
Huolimatonta!!
Jäähyillään jäähyillään.
Nyt menee kyllä vaikeaksi
Tälläsellä tahdilla me kärsitään 55kpl kakkosia tässä pelissä!
Liikaa voimaa ronkussa.
Näköjään kaikki Tapparalle vihellettään kaikki
Ikävästi kiekko pyörahti lavan yli juuri kun purku lähti.
Heljanko💪
Tuomarilla kuluu pillistä herne tällä menolla.
No ei tuota peli viivytystä voi olla viheltämättä
Avasin töllön kun Tappara oli just tehny maalin. Täyttä sekoilua sen jälkeen.
Onneksi otettiin yksi aloitusvoitto, tuo olisi pitänyt saada purettua ja neljäs mies kehiin.
Johtomaali. Koska Lukolla huono yv, otetaan jäähykiintiö täyteen. Sit karkuun. Hyvä taktiikka.
Mitä näitä pelejä kattonu niin kautta linjan nyt on tosi Kova linja vihellyksissä.
Tärkeä blokki. Varmisti että ainakin 5 vs 3 päihitettiin.
Eteenpäin ja taistelua. ![]()
Tärkee ettei tullut 5-3.![]()
Eikö lähetyksessä ole ääniä vai miksi ei kotiyleisö itke ja vislaa
Harvoin näkee peliä jossa ensimmäisen 8 minuutin aikana on vihelletty 8 minuuttia jäähyjä