Erikoisia vihellyksiä. Varsinkin playoff-peliin vaikka linjan toki pitäisi olla koko kauden sama.
Joutuu kohta taas vetäseen jalkapyyhkäsyllä tuomarin katollee, jos ei linja parane
Noin 40 sekuntia meni, että Lukko pääsi keskiviivan yli ylivoimallaan.
Hyvä betoni!
Ai siellä onki kova linja tänään, se selittääkin sitte paljon
”Tappara johtaa, sille voi antaa jäähyn”
Se olisi kopiointia.
Heljangon sivuttaisliike on kyllä uskomaton.
Heljangolta huippupelastus Kainulaisen kutiin.
Virta perkule
Idiootti jäähy Virta. Väkisin pitää antaa vastustajalle sauma
Jeps.
On vaikeaa nyt.
Ja Virralta turha jäähy.
Ei helvetti.
Paha paha, nyt täytys jotenkin selviytyä
Kui sä sen sinne laitat
Tuomarit ovat nyt vahvasti linjanneet että playoff-temput ei mene läpi. Ongelma tulee olemaan linjan pitäminen. Nyt pitäisi sitten ottaa kaikki kukkospoikkarit ja roikkumiset.
Näin tätä ei voiteta
Virta ottaa hienon jäähyn. Onpa taas fokus hienosti pelissä. Herätys saatana. 5v3.