Otteluseuranta: Tappara - Lukko 31.3.2022 3. Puolivälierä

Mites tuo poikkari Merelään erosi Austinin poikkarista?

2 tykkäystä

Hyvä linja taas

?? Dumarit???
Merelä ajaa maalille ja 2min estämisestä.
Runkosarjan lopulla Heljangon päälle ajettiin muuten samallatavalla kolmessa pelissä putkeen. Niistä annettiin 0min jäähyjä.

3 tykkäystä

Ei juma mikä jäähy.

■■■■■ mikä tuomarilinja, Lukko pakki työtää selästä

2 tykkäystä

Ei olisi muuten vihelletty, jos olisi Hakulinen vetänyt samalla tavalla Helkun päälle. Satavarma homma.

3 tykkäystä

Joo o. Tuomarit varmisti heti alussa, ettei kunnioitusta heru.

Mitä…tuosta estäminen Merelälle?

Nyt meni kyllä aivan saatanan pahasti vihkoon. Hyvä Liiga :+1:t2:

Semmosia mikkihiirejä tällä kertaa

Tuomareista puhutaan tänäänkin.

Pepellä oli kyllä vaikea vaihto taas. Tsemppiä nyt Jürgens!

2 tykkäystä

Semmosta oikeen perkeleen playoff kiimaa sitten

Ei hyvää morjesta mikä vihellys… näköjään on tänää pilli rasvattu

No aikaa taitaa olla ilta puhde tänään

Aika paljon tapahtunut viiden ekan minuutin aikana. Ei ainakaan tylsää peliä.

Ai tuommoiset nyt vihelletään, jep jep.

Täytyy jatkossa rullata kunnolla jos 2 Min tulee

Ei hyvää päivää. Miksei nyt yleisö mylvi kuin eile ipalla?

7 tykkäystä

Olen koko kauden ihmetellyt että onko tämä sääntö poistunut kun Heljankoa päin ajetaan jatkuvasti. Onhan se sääntö siellä kun vaan oikean värinen paita teon suorittaa.

7 tykkäystä

Onneksi Lukko ei osaa pelata ylivoimalla :slight_smile: