Mites tuo poikkari Merelään erosi Austinin poikkarista?
Hyvä linja taas
?? Dumarit???
Merelä ajaa maalille ja 2min estämisestä.
Runkosarjan lopulla Heljangon päälle ajettiin muuten samallatavalla kolmessa pelissä putkeen. Niistä annettiin 0min jäähyjä.
Ei juma mikä jäähy.
■■■■■ mikä tuomarilinja, Lukko pakki työtää selästä
Ei olisi muuten vihelletty, jos olisi Hakulinen vetänyt samalla tavalla Helkun päälle. Satavarma homma.
Joo o. Tuomarit varmisti heti alussa, ettei kunnioitusta heru.
Mitä…tuosta estäminen Merelälle?
Nyt meni kyllä aivan saatanan pahasti vihkoon. Hyvä Liiga ![]()
Semmosia mikkihiirejä tällä kertaa
Tuomareista puhutaan tänäänkin.
Pepellä oli kyllä vaikea vaihto taas. Tsemppiä nyt Jürgens!
Semmosta oikeen perkeleen playoff kiimaa sitten
Ei hyvää morjesta mikä vihellys… näköjään on tänää pilli rasvattu
No aikaa taitaa olla ilta puhde tänään
Aika paljon tapahtunut viiden ekan minuutin aikana. Ei ainakaan tylsää peliä.
Ai tuommoiset nyt vihelletään, jep jep.
Täytyy jatkossa rullata kunnolla jos 2 Min tulee
Ei hyvää päivää. Miksei nyt yleisö mylvi kuin eile ipalla?
Olen koko kauden ihmetellyt että onko tämä sääntö poistunut kun Heljankoa päin ajetaan jatkuvasti. Onhan se sääntö siellä kun vaan oikean värinen paita teon suorittaa.
Onneksi Lukko ei osaa pelata ylivoimalla ![]()