Kestettiin av.
Tuomareilta melkoinen statement alkuun.
Tanus, kiekko yli sinisen jos on paniikki. Siitä sitten tuli jäähy, onnex tuli tasavaa…
No nyt on pilli löytynyt. Kaikki vihelletään.
Hetken jo huolestuin, että näinkö tää peli alkaa. Onneksi Ilomäki otti fiksun jäähyn ![]()
Hyvä Iloarttu
Kyllä sinne lehtereille muutama silmäpari viellä mahtuisi.
Vittasmäki painaa!
Vittasmäkiii!!!
Hienoa, että tuomarit ottavat pois tuon blokkaajien estämisen aloitusten jälkeen! Yksi Lukon parhaista syömähampaista selätetty.
Nanaa Nananaaa maalitykki VMV!
Jäähykiintiö täyteen heti alussa.
Hyvä alku.
Ihana kuti.
Vittasmäki ja 1-0. Upeaa stna.
Tuomarit paikkaa ja maalitykki hoitaa hommat…
Levtchi ja Vittasmäki!!!
Vittasmäki on joku 46-vuotias ja eka pleijarimaali!!
Nyt oli Artulla murhaava katse tuomarin.
1-0 Vittasmäkiiiiii