Otteluseuranta: Tappara - Lukko 31.3.2022 3. Puolivälierä

Kestettiin av.

Tuomareilta melkoinen statement alkuun.

1 tykkäys

Tanus, kiekko yli sinisen jos on paniikki. Siitä sitten tuli jäähy, onnex tuli tasavaa…

No nyt on pilli löytynyt. Kaikki vihelletään.

Hetken jo huolestuin, että näinkö tää peli alkaa. Onneksi Ilomäki otti fiksun jäähyn :smiley:

Hyvä Iloarttu

Kyllä sinne lehtereille muutama silmäpari viellä mahtuisi.

Vittasmäki painaa!

Vittasmäkiii!!!

2 tykkäystä

Hienoa, että tuomarit ottavat pois tuon blokkaajien estämisen aloitusten jälkeen! Yksi Lukon parhaista syömähampaista selätetty.

2 tykkäystä

Nanaa Nananaaa maalitykki VMV!

2 tykkäystä

Jäähykiintiö täyteen heti alussa.

Hyvä alku.

Ihana kuti.

Vittasmäki ja 1-0. Upeaa stna.

4 tykkäystä

Tuomarit paikkaa ja maalitykki hoitaa hommat…

Levtchi ja Vittasmäki!!!

Vittasmäki on joku 46-vuotias ja eka pleijarimaali!!

Nyt oli Artulla murhaava katse tuomarin.

1 tykkäys

1-0 Vittasmäkiiiiii