Otteluseuranta: Tappara - Lukko 31.3.2022 3. Puolivälierä

Olipa upee veto!

Ennustan loppupeliin 1,5 jäähyä.

Täällä maali nyt

Arttu katseli tuomaria vähemmän rakkaudella :rofl:

2 tykkäystä

Vittasmäen uran ensimmäinen pudotuspeleissä!

Merelän pomppu tuuletuksessa :smile:

4 tykkäystä

Tarkka ja kova!
Veli-Matti “Laine” Vittasmäki laittoi sitten semmosen! Tärise Zagulin, TÄRISE!

Tee maalit oikeissa peleissä. T. Vittasmäki

2 tykkäystä

Vittasmäki 1-0 secondary scoring

Upea maali! Voisi kokeilla laukoa vähän useamminkin.

Veli Matti Vittasmäki ja huh huh, mikä pommi…upea laukaus.

Eikö se edes Tepsin mestaruuskaudella osunut…ei ilmeisesti

Kattokaapa mitä Walto tekee heti kun on paininut nurkassa

2 tykkäystä

Nopeasti vilkaistuna täällä on ihan hyvin sakkia

Löikö Morley mailansa poikki lukkolaisen selkään? Ei kai sentään.

Joko Levtchi kohta johtaa pudotuspelien pistepörssiä?

Hyökkäävät pakit jatkuvasti maalintekijöinä, kauden tarina.

1 tykkäys

Omissa kiekotellaan taas liikaa.

Kiitos internetti kun missasi maalin…

Siis olihan tuo Austinin jäähy aivan vitsi, tai tuo teatraalinen kaatuminen, pikku napautuksesta maata kiertävälle radalle. No se onneksi kuitattiin useampaan kertaan.

8 tykkäystä

Onko tänään muutenkin sellainen kaatuilu päivä