Olipa upee veto!
Ennustan loppupeliin 1,5 jäähyä.
Täällä maali nyt
Arttu katseli tuomaria vähemmän rakkaudella ![]()
Vittasmäen uran ensimmäinen pudotuspeleissä!
Merelän pomppu tuuletuksessa ![]()
Tarkka ja kova!
Veli-Matti “Laine” Vittasmäki laittoi sitten semmosen! Tärise Zagulin, TÄRISE!
Tee maalit oikeissa peleissä. T. Vittasmäki
Vittasmäki 1-0 secondary scoring
Upea maali! Voisi kokeilla laukoa vähän useamminkin.
Veli Matti Vittasmäki ja huh huh, mikä pommi…upea laukaus.
Eikö se edes Tepsin mestaruuskaudella osunut…ei ilmeisesti
Kattokaapa mitä Walto tekee heti kun on paininut nurkassa
Nopeasti vilkaistuna täällä on ihan hyvin sakkia
Löikö Morley mailansa poikki lukkolaisen selkään? Ei kai sentään.
Joko Levtchi kohta johtaa pudotuspelien pistepörssiä?
Hyökkäävät pakit jatkuvasti maalintekijöinä, kauden tarina.
Omissa kiekotellaan taas liikaa.
Kiitos internetti kun missasi maalin…
Siis olihan tuo Austinin jäähy aivan vitsi, tai tuo teatraalinen kaatuminen, pikku napautuksesta maata kiertävälle radalle. No se onneksi kuitattiin useampaan kertaan.
Onko tänään muutenkin sellainen kaatuilu päivä