Otteluseuranta: Tappara - Pelicans 19.4.2023 1. finaali

No niin…pelipäivä pitkästä aikaa, kylläpä tätä onkin odotettu. Hyvä kokoonpano Tapparalla liikkeellä,
kaikki terveenä. Hienoa!

2 tykkäystä

Niin pitkä tauko edellisestä pelistä että lumet haihtuneet maasta eikä edes muista että tästähän pelit vasta alkaakin.
Työkaveri alkoi ”sössöttämään joitain 1-3” juttua, kaivoin liput esille ja sanoin ”hoida päivän hommat loppuun ,minä lähden Tampereelle nyt!”
:muscle: :grinning:

13 tykkäystä

Taitaapi ruottin maalle mennä

Onkos muita pois kun hyökkäyksestä; Kuusela, Virta, Platt ja pakeista Tuulola?
Junnuja en nyt noteerannut tähän. Sori heille…

Häh, eikö vieläkään ole tullut maalia?

Seuranta yllättävän hiljaa pelitapahtumiin nähden :wink::wink::wink:

Moilanen, ei nyt toki ole pitkään aikaan ollut pelaavassa kokoonpanossa mutta slti :grinning:

1 tykkäys

Kai nyt Rönnin ja Luodon voi laskea mukaan myös?
E:mä lasken junnut myös…

1 tykkäys

Eikös sentterin yksi olennainen osaamisalue ole syötöt?
Snaipperien homma on panna syötöt pussin perukoille.

Sain kun sainkin puristeltua yhden tarjouksen matkaan. Yksi lyhyt setti vielä ja työrukkaset tippuvat jäähän.

Sovitaanko yhdessä, ettei tänään tarkkailla hetkeäkään, vaan vedetään alusta saakka ihan Luulajana.

1 tykkäys

Tuleehan sieltä studiolähetys Tampereelta, hyvä homma.

Nähdäänkö tarunhohtoista Luulajaa vai peräti myyttistä 2018 TPS avauserää (vai ketä vastaan se oli ja minä vuonna)? Se ainakin oli pitkään jonkinlainen penultimaattinen ylivoimaisen pelaamisen huipentuma.

C Morella jänskä laskuri :ice_hockey:
Finaalien alkuun 0 vrk 5 t 41 min 30 sek.

Ei muuta kuin lötää jäähän ja vastustajaa kunnioittaen voitto kotiin.

Vai on oikein kullanhuuhdontabiisikin Lahdessa tehty - no tein mäkin lätkäbiisin vaikkakin lähinnä itselleni teemalla “Tulin voittamaan” :sunglasses: Koska odottavan aika on pitkä niin vielä ehtii ton hyvin testaamaan ennen pelin alkua :slight_smile:

4 tykkäystä

Viive!

3 tykkäystä

Ei uskalla spoilata…tulee virtuaalilynkkausta…

Tuulola lisätty kokoonpanoon.

17 tykkäystä

Näyttikin vähän sellaiselta puutteelta, että copy-pastesta jäänyt viimeinen rivi kopioimatta.

Jos lähdetään numerojärjestyksessä peluuttamaan, niin first Blood -taklauksen voisi käydä Merelä paukauttamassa ekassa kierrossa.

2 tykkäystä

Sitä tässä kanssa ihmetellyt, että miksi Veikkaus kirjoittaa Veli-matti pienellä kirjaimella?

Tämähän on iso loukkaus kaikkia meidän Veli-Mattejamme kohtaan.

2 tykkäystä

Hm…haiseeko tässä vaikuttamisyritys?

Tällainen spekulaatio käynnistyi tasan vuosi sitten, kun Jasek bongattiin Areenalta tunnustelemassa väriä. Tässä olisi vahva 1+1 ajattelu, joka sopisi myös Ilvekseen - isoja sentterin paikkoja aukeamassa. Itse olen Jasekia katsellut alusta asti, että tuolle painaisin mottipäisen.

Mutta joku mediahuhu oli hiljattain, että SHL kutsuisi. Katsellaan toukokuussa.

2 tykkäystä