Otteluseuranta: Tappara-Skellefteå AIK 12.10.2021 (Chl)

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

:tappara: :hockey:

4 tykkäystä

Halliin sieltä, missä olettekin. Tänne näyttäisi vielä mahtuvan :orange_heart: :blue_heart::ok_hand:

7 tykkäystä

Tavataan keskiympyrässä.

11 tykkäystä

Tapparan paras pistemies on Chlassa tällä kaudella tähän mennessä on Kristian Kuusela tehoin 0+7 ja Skellefteå AIK Joakim Lindström tehoin 3+4.

2 tykkäystä

Olen paikalla tiukissa sinisissä trikoissa.
“Tässä tulee säkenöivä… Armas!”

3 tykkäystä

Kaikki Joakimin maalit taisi tulla Tapparaa vastaan?

1 tykkäys

Oikeessa olet niin tuli. Joka on aika huono juttu :tuomari:

Luoto olisi pelannut tänään, mutta lupa ei ehtinyt ajoissa. No, ehtii sitten torstaille.

6 tykkäystä

Harmi kun Luoto ei vielä pääse pelaamaan, olisi ollut hieno nähdä jo tänää mies kehissä.

3 tykkäystä

Kyllä minun paikkani valitettavasti on tyhjä. Johtuen kahdesta syystä. Kotiuduin juuri omista kiekkopeleistäni ja siitä syystä, että pitää kasata kamat, kun pitää lähteä hyvissä ajoin aamusta Espooseen. Jos sitten seuraavaan CHL peliin pääsisi paikalle.

2 tykkäystä

Paikka varmaan säilyy. Se on sitten panokseltaan jo isompi peli seuraava CHL matsi.

1 tykkäys

Toivottavasti säilyy. Mielestäni olen käyttäytynyt hallissa ihan fiksusti.

1 tykkäys

Seuraavaan CHL-matsiin koitan järkätä itseni PK-seudulta peliin. :clap:

Hallilla taasen, 15min ennen pelin alkua katsomoissa on hyvin tyhjää (muutama sata katsojaa arviolta) ja oletan että kovin täyttä ei ole kun peli alkaa.

Onko siellä hallissa ketään?

Juu, minä olen ja kourallinen muita ihmisiä.

Laitanko jesaria istuimen ympärille? Ei vaan, tyhjää täällä, mahtuisi vaikka zambonilla poikittain B katsomoon.

2 tykkäystä

Oletko juuri sinä pelissä?

• Todellaki
  • En tällä kertaa

0 voters

Tänään ei tällä menolla mene edes tonni rikki.

Me ollaan tulossa, mutta myöhässä, joten pidätelkääs hetki kiekkoa että keretään kiekonpudotukseen

4 tykkäystä