Otteluseuranta: Tappara - Sport 17.10.2022

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti!

2 tykkäystä

Sport ei ole varmaan koskaan pelannut näin monen katsojan edessä :grin:

2 tykkäystä

Just olin ite avaamassa mutta Dillinger hoitaa homman. :+1:

2 tykkäystä

Niin seksiä tihkuva ja mielenkiintoinen peli, että otteluseurantakin aukeaa 18.29 :joy:

7 tykkäystä

Linkki kiakkoradiossa : Viimeset kuusi kohtaamista, voitot 3-3

Kaikki hallissa?
Itse en ole.

Onko Dufva ottanut pelaajat mukaan?

Ryhmähali.

4 tykkäystä

Aina helppo Sport. Tänään voi tapahtua mitä vain. Ihan mitä vain.

6 tykkäystä

Nyt sitten pitää pelata tosissaan! Ei voi lähtee läpsytteleen 10000 ihmisen eteen

Pappa Hovinen ei maalissa. Ollut joskus kiusallisen hyvä meitä vastaan.

Kiekko jäähän tippuu nyt täällä

Vahva luotto että tänään ei perinteisiä Pasilan klippejä tarvitsisi jakaa ketjuun, kovaa ajoa vaan alusta asti!

Puhakka sai heti maaliolettamaa.

1 tykkäys

Rauhala tarjoo heti Jorstin mitalla, mutta Puhis ei saa sisään.

Onneton kuva c more täällä entäs muilla?

Mulla OK

Kuva kunnossa. Chromecast.

Vilhon eleet hieman hätääntyneen oloisia.

1 tykkäys

Kuusela käänsi keskialueelta pystyyn ja kas kummaa tuli maalipaikka! Sen sijaan, että olisi palauttanut alas maalin taakse ja antanut vastustajan vetäytyä träppiin

1 tykkäys