Täydessä unessa alusta jälleen.
Hyvää puolustamista.
Pitäisi
Harmittaa jo Gartsin puolesta… todennäköisesti kohta vaihto ja 10 pelin päästä kattellaan uudestaa
Huono ripari ja mies taas täysin vapaana. TPS hyödynsi paremman tuntuman maksimaalisesti. Shokkialku.
Tappara tilasi nurmikon leikkauksen.
Ei, alku oli hyvä painostuksineen.
Aikalisän paikka
Puolustus on ihan pihalla
Ohhoh mitä shokkihoitoa. Ekassa merkkausvirhe ja tokassa nokkela liiton takapatja
Harmillinen alku kyllä kun tultiin vyöryttämään peliä ja vastustaja iskee 2/2 hyökkäyksestä maalit. Seuraavassa matsissa nähtäneen sietämisen paluu, tänään täytyy nyt vaan jatkaa hyökkäämistä.
Olikos nämä miesten pelit kymmenestä poikki? Voi olla peli ohi äkkiä
Me ollaan hävitty tää kausi…
Ei saatana mikä peli. Homma ihan hanskassa. Välissä kaveri vaan käynyt puttaamasa kaksi ”tyhjiin”.
Höpö höpö.
Vttu, millaisella asenteella lähdetty peliin tänään!
Seuraavan maalin tekijä voittaa.
Taas tällainen joulukuinen sisääntulo.
Nyt rahaa meidän voitolle. Valotaulu valehtelee.
Asenne taisi olla kunnossa ensimmäiset noin 3 minuuttia, mutta sitten se unohtui johonkin.