Otteluseuranta: Tappara - TPS 11.01.2020

Täydessä unessa alusta jälleen.

Hyvää puolustamista.

1 tykkäys

Pitäisi

1 tykkäys

Harmittaa jo Gartsin puolesta… todennäköisesti kohta vaihto ja 10 pelin päästä kattellaan uudestaa

1 tykkäys

Huono ripari ja mies taas täysin vapaana. TPS hyödynsi paremman tuntuman maksimaalisesti. Shokkialku.

1 tykkäys

Tappara tilasi nurmikon leikkauksen.

2 tykkäystä

Ei, alku oli hyvä painostuksineen.

Aikalisän paikka

Puolustus on ihan pihalla

Ohhoh mitä shokkihoitoa. Ekassa merkkausvirhe ja tokassa nokkela liiton takapatja

1 tykkäys

Harmillinen alku kyllä kun tultiin vyöryttämään peliä ja vastustaja iskee 2/2 hyökkäyksestä maalit. Seuraavassa matsissa nähtäneen sietämisen paluu, tänään täytyy nyt vaan jatkaa hyökkäämistä.

Olikos nämä miesten pelit kymmenestä poikki? Voi olla peli ohi äkkiä

Me ollaan hävitty tää kausi…

1 tykkäys

Ei saatana mikä peli. Homma ihan hanskassa. Välissä kaveri vaan käynyt puttaamasa kaksi ”tyhjiin”.

Höpö höpö.

Vttu, millaisella asenteella lähdetty peliin tänään!

Seuraavan maalin tekijä voittaa.

1 tykkäys

Taas tällainen joulukuinen sisääntulo.

2 tykkäystä

Nyt rahaa meidän voitolle. Valotaulu valehtelee.

2 tykkäystä

Asenne taisi olla kunnossa ensimmäiset noin 3 minuuttia, mutta sitten se unohtui johonkin.