Otteluseuranta: Tappara - TPS 11.01.2020

Tämä ei ole vielä ihan pelattu kyllä. Maali tähän niin hupsista keikkaa.

1 tykkäys

Menee nyt puolustuksen piikkiin molemmat…

3 tykkäystä

Puistolalle tullut röyhkettä lisää :+1:

3 tykkäystä

Hyvä Puistola, ihan eri mies kuin syksyllä.

@Virvelia_kainaloon Puistola riisti 2 kiekkoa tässä vaihdossa ja teki kulmasta tilanteen. Olit väärässä.

3 tykkäystä

Hyvinhän toi Patu pelaa kun kentällä on kaksi etäisesti jääkiekkoilijaa muistuttavaa pelikaveria.

Vielä.

Muutama puolustaja vielä tarvitaan

2 tykkäystä

Nyt Jerellä tonttia, ei mene.

3-1 ja ajetaan liian lähelle laukoon ite…

2 tykkäystä

Tehkää nyt paikoista prkl!

Kemiläinen pyllähtää, eli siellä vapisee housuis kun Adam tuli. Pitäis vain vastustajalla tutista eikä omilla

Isät vs pojat

Waheeb huutaa ensimmäistä torjuntaa. Tepsihän teki maalin takapatjan kautta :smirk:

5 tykkäystä

Seuraava maali pitää Tapparan tehä, muuten menee liian vaikeeksi

Ei se mitään osaa laskea

En ole alkua nähnyt, mutta kyllä tämä taas näyttää että kiekko on aika pitkälle asennepeli.

Peli vois yhtä hyvin olla 2-2…

Hyvää peliä tämä maaleja lukuunottamatta on ollut.

7 tykkäystä

Kaksi täydellistä koomailua omissa mutta onhan tämä muuten ihan Tapparan hallintaa. Hyökkäys- ja karvausintoa piisaa, luistin liikkuu.