Tämä ei ole vielä ihan pelattu kyllä. Maali tähän niin hupsista keikkaa.
Menee nyt puolustuksen piikkiin molemmat…
Puistolalle tullut röyhkettä lisää ![]()
Hyvä Puistola, ihan eri mies kuin syksyllä.
@Virvelia_kainaloon Puistola riisti 2 kiekkoa tässä vaihdossa ja teki kulmasta tilanteen. Olit väärässä.
Hyvinhän toi Patu pelaa kun kentällä on kaksi etäisesti jääkiekkoilijaa muistuttavaa pelikaveria.
Vielä.
Muutama puolustaja vielä tarvitaan
Nyt Jerellä tonttia, ei mene.
3-1 ja ajetaan liian lähelle laukoon ite…
Tehkää nyt paikoista prkl!
Kemiläinen pyllähtää, eli siellä vapisee housuis kun Adam tuli. Pitäis vain vastustajalla tutista eikä omilla
Isät vs pojat
Waheeb huutaa ensimmäistä torjuntaa. Tepsihän teki maalin takapatjan kautta ![]()
Seuraava maali pitää Tapparan tehä, muuten menee liian vaikeeksi
Ei se mitään osaa laskea
En ole alkua nähnyt, mutta kyllä tämä taas näyttää että kiekko on aika pitkälle asennepeli.
Peli vois yhtä hyvin olla 2-2…
Hyvää peliä tämä maaleja lukuunottamatta on ollut.
Kaksi täydellistä koomailua omissa mutta onhan tämä muuten ihan Tapparan hallintaa. Hyökkäys- ja karvausintoa piisaa, luistin liikkuu.