Olihan tää vitsi.
Herkässä on toisilla. Itseä harmittaa, ja lähinnä toivon että voisi pikakelata huomiseen matsiin jotta näkisi muuttuuko peli-ilme. ![]()
Ei ollut, valitettavasti.
Edit. Siis se paidan tallominen ei ollut vitsiä, kaikki muu oli kyllä. ![]()
Liian herkässä. Tulihan sitä itekin kirottua (runkosarja)tappiota mutta jotain rajaa! Fanipaita logoineen on sellainen asia että sitä tulisi kunnioittaa!
@Repa-76
Juu siksi mä varmistinkin että oliko viestin loppuosakin vitsiä vai totta. ![]()
Ei kai sille mitään voi eletään tunteella mukana ja häviö menee pahasti sinne tunteisiin?![]()
Itse en tuohon kyllä sortuisi, eli @Treppu`n linjoilla mennään.![]()
Kyllä. Marraskuisen runkosarjamatsin meneminen tunteisiin noin pahasti heijastaa kyllä jotain suurempaa kiukkua. Toisaalta elämme pikkujoulukautta jolloin kaiken maailman amatöörit on liikkeellä kylillä, joten…
Toivon hartaasti että alkoholilla on tekemistä asian kanssa. Logon häpäisy on silti aina paska homma!
Antaa nyt hemmetti porukan näyttää tunteita, kunhan se ei ketään muuta ihmistä satuta tai loukkaa ![]()
Sen kun näyttää, mutta onhan tuollainen säälittävää aikuiselta ihmiseltä.
E: säälittävää ja koomista.
Turkkulaisille häviämisen kuuluukin mennä ihon alle saatana!
Olet ihan oikeassa mutta mä en silti arvosta pätkääkään että logoa häpäistään!
Olisko ollu toissakautena, kun juuri tepsifanit heitti kausareita jäälle.![]()
Eka rivi kertonee kaiken tarvittavan?
Ihan vesiselvältä vaikutti tämä herrasmies, eli alkoholilla ei ollut tällä kertaa osuutta asiaan. ![]()
Ketju suljettiin automaattisesti 60 minuutin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.