Otteluseuranta: Tappara-TPS 24.11.2017

Olihan tää vitsi.

3 tykkäystä

Herkässä on toisilla. Itseä harmittaa, ja lähinnä toivon että voisi pikakelata huomiseen matsiin jotta näkisi muuttuuko peli-ilme. :smiley:

Ei ollut, valitettavasti.

Edit. Siis se paidan tallominen ei ollut vitsiä, kaikki muu oli kyllä. :smiley:

Liian herkässä. Tulihan sitä itekin kirottua (runkosarja)tappiota mutta jotain rajaa! Fanipaita logoineen on sellainen asia että sitä tulisi kunnioittaa!

@Repa-76 :expressionless: Juu siksi mä varmistinkin että oliko viestin loppuosakin vitsiä vai totta. :smiley:

4 tykkäystä

Ei kai sille mitään voi eletään tunteella mukana ja häviö menee pahasti sinne tunteisiin?:laughing:

Itse en tuohon kyllä sortuisi, eli @Treppu`n linjoilla mennään.:thumbsup:

1 tykkäys

Kyllä. Marraskuisen runkosarjamatsin meneminen tunteisiin noin pahasti heijastaa kyllä jotain suurempaa kiukkua. Toisaalta elämme pikkujoulukautta jolloin kaiken maailman amatöörit on liikkeellä kylillä, joten…

3 tykkäystä

Toivon hartaasti että alkoholilla on tekemistä asian kanssa. Logon häpäisy on silti aina paska homma!

3 tykkäystä

Antaa nyt hemmetti porukan näyttää tunteita, kunhan se ei ketään muuta ihmistä satuta tai loukkaa :smiley:

Sen kun näyttää, mutta onhan tuollainen säälittävää aikuiselta ihmiseltä.

E: säälittävää ja koomista.

1 tykkäys

Turkkulaisille häviämisen kuuluukin mennä ihon alle saatana!

3 tykkäystä

Olet ihan oikeassa mutta mä en silti arvosta pätkääkään että logoa häpäistään!

Olisko ollu toissakautena, kun juuri tepsifanit heitti kausareita jäälle.:joy:

Eka rivi kertonee kaiken tarvittavan?

Ihan vesiselvältä vaikutti tämä herrasmies, eli alkoholilla ei ollut tällä kertaa osuutta asiaan. :thumbsup:

Ketju suljettiin automaattisesti 60 minuutin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.