Otteluseuranta: Unkari-Suomi 16.5.2026 klo 17:20 MM-kisat

Kaks kertaa kimpos kiekko Skodan mainoksen kohdalta. Onko ovi kiinni kunnolla?

1 tykkäys

Katoin ihan samaa että käyttäytypä kiekko erikoisesti ja nyt sitä tuomaristoki käy tarkistamassa.

Ongelmissa tullaan olemaan ylivoiman kanssa. Ainoastaan ykkösyv tuottaa uhkaa kakkosyv ei pysty edes unkaria vastaan toimittamaan.

Onhan tämä koomisen näköistä kun Unkari seisoo viiden miehen kilpikonnassa oman maalin edessä.

Suoraviivaisuutta vaikka johdetaankin! Ei enään näitä ”namuttelu” syöttöjä takatolpille, kun on omakin paikka ampua.

25 viestin seuranta. Alkaa oleen eht tason kiinnostusta.

2 tykkäystä

No ei tuo peli ansainnut edes sitä 25 viestiä, järkyttävää paskaa.

1 tykkäys

Oliko lähetyksen sykähdyttävin hetki tuo olutta nauttineen neidin näyttäminen pelin jälkeen?

Itsellä TV sammui siinä vaiheessa, kun Unkari kavensi.

MM-kisat on ylipäätään melkoinen lässähdys aina Tapparan pudotuspelien jälkeen. Ei vaan ole mitään tunnetta ainakaan itsellä näissä läpsyttelyissä mukana.

2 tykkäystä