Otteluseuranta: Unkari-Suomi 16.5.2026 klo 17:20 MM-kisat

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.
Mennään mennään jo…

Liigan tuore hopeamitalisti Vilmos Gallo ei ole vielä Unkarin kokoonpanossa.

On kyllä unista kiekkoo.

1 tykkäys

Ei uskoisi, luulisi tämmöisen klassikon herättävän kaikki!

Unisuuden taso sama seurannassa ja ottelussa.

Täällähän on viestiennätys tänään :laughing:. Ei oikein ollu tehokkuutta ekassa erässä. Tappara-taustaisia pelaajia näyttäisi olevan kokoonpanossa ainakin Barkov, Merelä, Puistola, Lehtonen ja Säteri.

Onks toi Kapanen vähän krapulaisen oloinen vai muuten vain vaisu?

Hairahduin katsomaan tänne ja siellä nähtävästi on Suomen peli käynnissä. Ei kyllä hirveesti napostele. Taidan ottaa Changin toisenkin ja nauttia kevätsäästä.

Toki oishan Sasha siellä mut taidan antaa olla. Tappara paljon mielenkiintoa herättävämpi ku noi mämmäm kisat

Ihan hyvässä paikassa veti maalille, kun ei blokkaajaa ja suomalaispelaaja maskissa.

Laadukas oman pään puolustuspeli siinä

Aivan oikeutettu mielipide. Oikeutettu siitäkin huolimatta, että tuolla pelataan about neljä tuhatta kertaa laadukkaampaa kiekkoa kuin kotimaan kaljaliigassa. Ja Suomen maajoukkueeseen mestarijoukkueesta kelpaisi, ja sitä vahventaisi? Aivan, ei kukaan.

Sebok kaventaa, Suomen viisikko leväällään pitkin kaukaloa.

Sashan kenttä näytti miten omissa puollustetaan :face_with_peeking_eye:

Suomen kaataja. Mainitsiko Alkio pelin alussa, että mies on ainoa, joka Suomen verkkoon on MM-kisoissa joskaan maalin iskenyt?

Unkarin 1. maalin tekijä meni oikein. 19 oli kerroin. Nuti kiittää.

13 tykkäystä

Kolmas Suomen maali vähän samantyyppinen kuin ensimmäinen. Pakki laukoo, ei blokkaajaa, hyvä maski.

Ampumalla ne maalit tehdään. Laukokaa pojat!

1 tykkäys

Pulju lätkii maaleja kovaa tahtia. Suomelle 4-1.

Pidä lapa esillä niin Sasha toimittaa. Ei tarvitse olla jäässä.

3 tykkäystä

On nää unkarit ja britanniat kyllä väärässä sarjassa.. Todella puuduttavia matseja vaikea uskoa että selostajatkaan pysyvät hereillä ilman isompia määriä kofeiinia.