Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.
Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.
Mennään mennään jo…
Täällähän on viestiennätys tänään . Ei oikein ollu tehokkuutta ekassa erässä. Tappara-taustaisia pelaajia näyttäisi olevan kokoonpanossa ainakin Barkov, Merelä, Puistola, Lehtonen ja Säteri.
Hairahduin katsomaan tänne ja siellä nähtävästi on Suomen peli käynnissä. Ei kyllä hirveesti napostele. Taidan ottaa Changin toisenkin ja nauttia kevätsäästä.
Toki oishan Sasha siellä mut taidan antaa olla. Tappara paljon mielenkiintoa herättävämpi ku noi mämmäm kisat
Aivan oikeutettu mielipide. Oikeutettu siitäkin huolimatta, että tuolla pelataan about neljä tuhatta kertaa laadukkaampaa kiekkoa kuin kotimaan kaljaliigassa. Ja Suomen maajoukkueeseen mestarijoukkueesta kelpaisi, ja sitä vahventaisi? Aivan, ei kukaan.
On nää unkarit ja britanniat kyllä väärässä sarjassa.. Todella puuduttavia matseja vaikea uskoa että selostajatkaan pysyvät hereillä ilman isompia määriä kofeiinia.