Otteluseuranta: Välierä Kanada-Suomi 30.5.2026 klo 21:00 (MM-kisat)

Hyvä, toivottavasti Suomelta joku juttelisi ja hakisi etua. Jos ei niin seon taas Suomen hölmöyttä.

Annunen sylkee käytännössä kaikki kiekot eteensä eikä kehonkielikään vakuuta.

Ollaan aika kevyitä oman maalin edessä

Kanadan molarille vaan painetta kokoajan. Todella epävarma.

Crosby koitti tyypillisesti lyödä takaa Barkovin käden paskaksi kun ei jalat riittäny.

Manninen ollut aika köykästä kaveria kanukkien käsittelyssä.

Pendo. Korpisalo maaliin.

Ei tarvis yhtään helppoa antaa

Sveitsiläiset virittelee lauluja katsomossa. Ja ■■■■■ samalla 2-1 kanukeille!

Tätä ei sylkeny :man_shrugging:t3:

3 tykkäystä

Vähän semmonen fiilis, että kaikki menee.

1 tykkäys

Annuselle vaan menee pikkaisen helppoja.

1 tykkäys

Sen ei pitäisi olla noin helppoa.

Helvetti sentään

Liian helppo 2-1.

En ole tuohon hirveesti luottanut koko turnauksessa.

9 tykkäystä

Molemmissa päissä moket pomputtaa ja sekoilee kiekon kanssa

Ehdin ruudun ääreen kaksi minuuttia sitten. Piti kysymän miten menee.
Ei tarvitsella kysellä enää.

Meillä on Heljanko!

3 tykkäystä

Ja jotkut vielä voivottelee miksi Heinola ei saa Winnipegissä peliaikaa, no miksiköhän.

3 tykkäystä