Hyvä, toivottavasti Suomelta joku juttelisi ja hakisi etua. Jos ei niin seon taas Suomen hölmöyttä.
Annunen sylkee käytännössä kaikki kiekot eteensä eikä kehonkielikään vakuuta.
Ollaan aika kevyitä oman maalin edessä
Kanadan molarille vaan painetta kokoajan. Todella epävarma.
Crosby koitti tyypillisesti lyödä takaa Barkovin käden paskaksi kun ei jalat riittäny.
Manninen ollut aika köykästä kaveria kanukkien käsittelyssä.
Pendo. Korpisalo maaliin.
Ei tarvis yhtään helppoa antaa
Sveitsiläiset virittelee lauluja katsomossa. Ja ■■■■■ samalla 2-1 kanukeille!
Tätä ei sylkeny ![]()
Vähän semmonen fiilis, että kaikki menee.
Annuselle vaan menee pikkaisen helppoja.
Sen ei pitäisi olla noin helppoa.
Helvetti sentään
Liian helppo 2-1.
En ole tuohon hirveesti luottanut koko turnauksessa.
Molemmissa päissä moket pomputtaa ja sekoilee kiekon kanssa
Ehdin ruudun ääreen kaksi minuuttia sitten. Piti kysymän miten menee.
Ei tarvitsella kysellä enää.
Meillä on Heljanko!
Ja jotkut vielä voivottelee miksi Heinola ei saa Winnipegissä peliaikaa, no miksiköhän.