Pakki Matinpalo vaan peruutteli. Olisi siinä voinut koittaa enemmän puolustaa.
Samalla tavalla pitäis omat paikat käyttää mitä kanukin moke tarjoaa
Ei liity aiheeseen mutta treidaisin Heljangon Annuseen välittömästi.
Mutta mennään eteenpäin.
Ongelma on se että tuolla ei ole yhtään oikeaa maalintekijää.
Totean vain, että 45 viestiä välierän ekaan erään on melkoisen vähän. Jäällä vielä tukku mielenkiintoisia pelaajia.
Tämä MM-konsepti tosiaan kaipaa muutoksia.
No se jätti vedon mokelle. Sen takia siellä on maalivahti, että se ottaisnjotain kiinnikin.
Nuo Teinix-hammassuojat huvittaa joka kerta.
Chämppärin finaali vie osansa.
Annusella on kyllä kokoa, mutta kaverin kädet ei toimi.
Suomi on kautta aikojen antanut tasoitusta ihan laukausten laadussa, esim Sveitsi ja Kanada ampuu ihan eri levelillä.
Ei ole ei, mutta todella epävarma on kanukkien maalivahti, että pitäis vaan uskaltaa enemmän laukoa kohti maalia
Selvä.
Jooh, olihan se Puistolan maali heikon laukauksen seurausta. Mutta juu, eipä se auta kun moni ei osaa laukoa, vaan rakentaa vain.
Mun mielestä antoi liian helpolla laukoa ja veto oli huippu suoritus.
Iso maalivahti mutta tekee itsensä pieneksi ja rebound kontrolli keskinkertaista.
Jaaha, kevyt jäähy.
Voi ■■■■■ mikä vihellys.
Konsta rakasti liikaa kiekkoa.
Vahinkojäähy. Astui Konstan lavan päälle.