Otteluseuranta: Välierä Kanada-Suomi 30.5.2026 klo 21:00 (MM-kisat)

Pakki Matinpalo vaan peruutteli. Olisi siinä voinut koittaa enemmän puolustaa.

1 tykkäys

Samalla tavalla pitäis omat paikat käyttää mitä kanukin moke tarjoaa

Ei liity aiheeseen mutta treidaisin Heljangon Annuseen välittömästi.

Mutta mennään eteenpäin.

2 tykkäystä

Ongelma on se että tuolla ei ole yhtään oikeaa maalintekijää.

Totean vain, että 45 viestiä välierän ekaan erään on melkoisen vähän. Jäällä vielä tukku mielenkiintoisia pelaajia.

Tämä MM-konsepti tosiaan kaipaa muutoksia.

2 tykkäystä

No se jätti vedon mokelle. Sen takia siellä on maalivahti, että se ottaisnjotain kiinnikin.

2 tykkäystä

Nuo Teinix-hammassuojat huvittaa joka kerta.

1 tykkäys

Chämppärin finaali vie osansa.

2 tykkäystä

Annusella on kyllä kokoa, mutta kaverin kädet ei toimi.

Suomi on kautta aikojen antanut tasoitusta ihan laukausten laadussa, esim Sveitsi ja Kanada ampuu ihan eri levelillä.

1 tykkäys

Ei ole ei, mutta todella epävarma on kanukkien maalivahti, että pitäis vaan uskaltaa enemmän laukoa kohti maalia

Selvä.

2 tykkäystä

Jooh, olihan se Puistolan maali heikon laukauksen seurausta. Mutta juu, eipä se auta kun moni ei osaa laukoa, vaan rakentaa vain.

Mun mielestä antoi liian helpolla laukoa ja veto oli huippu suoritus.

Iso maalivahti mutta tekee itsensä pieneksi ja rebound kontrolli keskinkertaista.

2 tykkäystä

Jaaha, kevyt jäähy.

1 tykkäys

Voi ■■■■■ mikä vihellys.

Konsta rakasti liikaa kiekkoa.

1 tykkäys

Vahinkojäähy. Astui Konstan lavan päälle.