Otteluseuranta: Välierä Kanada-Suomi 30.5.2026 klo 21:00 (MM-kisat)

Jos tästä pelistä jotain positiivista hakee niin Sveitsin ensimmäinen MM-kulta ei tule Suomen kustannuksella.

Tässä käy vielä niin, että kotona syödään kaikki kiekot ja Pulju tasoittaa 58.21. Jatkoilla Barkov tekee.

1 tykkäys

Menetä kiekko, yritä sitoo maila ja kampita vastustaja :man_shrugging:t3:
Selvä jäähy

1 tykkäys

Luistele päin ja hanki jäähy.

Sidney puhuu kokoajan tuomareille ja kun Kanadan tähdet kaatuu niin pilli soi

Kanädä tekee mitä lystää, peli ilo pois.

Juuh. Tilanteessa1-1 mukaan seuraamaan. Sen johtomaalin näin, mutta miten tuo peli on rakentunut?
Vauhtikiekkoa ei näkemäni ole tarjonnut.

Ollaan hyvissä kyttäysasemissa. Yhtään mitään lahjoja ei voida enää antaa.

Sitten vaan toiseen erään parantaan. Itse alkaisin myös härkkimään, koska kanukkien hihna alkaa tunnetusti luistaan helposti.

Onneksi Kanadan maalilla on samanlaista reikäjuustoa. Veikkaan että peli päättyy 6-5 mutta en tiedä kummalle

Takaa-ajo hanskat käteen.

Jaa. Sain kiinni pelin kulusta ilman palstan apuja. Aika tanakasti Kivi piirteli.

Näillä molemmilla on niin heikot molket Sveitsiin verrattuna, että Sveitsin ensimmäinen mestaruus todennäköinen. Sveitsi kun on muutenkin vahva.

Niin huonotasoiset kisat, ettei flow-Sveitsille ole haastajaa. Ihan rallattelua alusta loppuun.

Hyvin siellä purettiin studiossa Suomen pakkien pelaaminen Kanadan johtomaalissa. Aika monta pientä pööpöilyähän siinä kävi ennen kuin kiekko viuhui ohi Annusen.

3 tykkäystä

Onhan tuo uskomaton kapteeni.

1 tykkäys

Hyvä Suomi, hieno tasoitus!

Kapteeni käskee!

2 tykkäystä

Kannataak laittaa ihan vaan maalille? Juh.

Nuin vaan, kiekkoo maalille ja kas kas.

Hyttynen huoneessa. Seuranta meni täällä sekaisin.