Lundell vähän pelailee. Pitäis olla enemmän pelin ytimessä.
Liian ahne hyökkääminen kuitenkin pois, niistä Kanada osaa iskeä.
Barkovin hyvyyttä on vakea käsittää. Top 3 kaikessa.
Ei sentään, laukaisu on keskinkertainen
Aika seksikkäästi tuli Hämeenaho laidasta sisään. Kanadan pakki haukkas hopeeta.
Hyvin mennään maalille nyt.
Enemmän pitäisi saada vetoja Greenelle.
Merelällä aika vaikea peli menossa.
Barkovin pelaaminen on kyllä niin helpon näköistä.
Tapparan kasvatit pitävät finaalihaaveet hengissä. Ihan voitettavissa tämä Kanada.
Ei Kanada ole tehny mitään toisessa erässä, osallistunu ainoastaan
Kun mikä homma tahansa näyttää helpolta niin tietää, että ammattihenkilön työskentelyä katselee.
Kuka Atte Salminen?
Parempi niin, niin meilläkin on joku mahdollisuus pärjätä ![]()
Celebriniä saisi taklata jokaisessa mahdollisessa paikassa, alkaisi Kanada kuumenee.
Voihan Konsta
Voi perse… Nää pitäis painaa sisään.
Onhan se maali
Oliko maali, oli.
Selvä maali.
Ohan se maali onhan se