Otteluseuranta: Välierä Kanada-Suomi 30.5.2026 klo 21:00 (MM-kisat)

Ja painetaan myös!

Selkeä maali Suomelle.

Selkeä maali

Nättiä, oioioi, nättiä!

Pennasen Suomi on kova.

Tappara tehnyt kaikki Suomen maalit.

14 tykkäystä

Tapparan kasvatit jatkaa vaan.

2 tykkäystä

Mitä yhteistä tän pelin maalintekijöillä?

Samaa mieltä että mitään varusteiden kautta vaan suoraan uittotunnelista ettei tarvii arvuutella menikö vaiko ei :joy:

1 tykkäys

Tulipa vaa mielee, Kanada 2, Tappara 3

2 tykkäystä

Olisko Merren vuoro seuraavaksi :crossed_fingers:t3:

Yks kaks peli on 2-3.

Peli on päädystä päätyyn ja joskus menee. Ihan fifty sixty.

Orava on ihan ■■■■■ sitkeä tapettava. Kanada sitäkin sitkeämpi. Nyt pitäisi hakea neljättä, ei odotella.

Harmi vaan ettei tuosta maalista saatu sitä “fiilistä” tuuletuksen tuomaa siis.

Maalinedusta tuottaa taas.

Ehkä tuosta sitten :smiley:

Hyvä pojat!

Kaikki menee!!

Räty tekee!