Ja painetaan myös!
Selkeä maali Suomelle.
Selkeä maali
Nättiä, oioioi, nättiä!
Pennasen Suomi on kova.
Tappara tehnyt kaikki Suomen maalit.
14 tykkäystä
Tapparan kasvatit jatkaa vaan.
2 tykkäystä
Mitä yhteistä tän pelin maalintekijöillä?
Samaa mieltä että mitään varusteiden kautta vaan suoraan uittotunnelista ettei tarvii arvuutella menikö vaiko ei ![]()
1 tykkäys
Tulipa vaa mielee, Kanada 2, Tappara 3
2 tykkäystä
Olisko Merren vuoro seuraavaksi ![]()
Yks kaks peli on 2-3.
Peli on päädystä päätyyn ja joskus menee. Ihan fifty sixty.
Orava on ihan ■■■■■ sitkeä tapettava. Kanada sitäkin sitkeämpi. Nyt pitäisi hakea neljättä, ei odotella.
Harmi vaan ettei tuosta maalista saatu sitä “fiilistä” tuuletuksen tuomaa siis.
Maalinedusta tuottaa taas.
Ehkä tuosta sitten ![]()
Hyvä pojat!
Kaikki menee!!
Räty tekee!