Nyt on fiilistä, kun ei tarvitse videoita katsella.
No osallistuivat muutkin ku meijän ukot. Hyvä Oulu
Räty iskee. Peli on 2-4.
E. Menee jo numerot sekaisin.
Räty iskee 2-4.
Ja lisää tulee! Annetaan Kärppien kasvatillekkin yksi.
Hyvään paikkaan onnistuu Räty joka on ollut loistava kisoissa.
Ei riitä. Eteenpäin.
Ei oikein nuo Kanadan pakit ole olleet tässä ottelussa häävejä.
Nyt olis hyvä aika alkaa härkkiä. Kanadalaiset on ihan hermona.
Kanada on sekaisin.
Alkaa suu käymään Kanadalla, kun homma ei toimi
4-2.
Mutta mulla on nyt semmoinen kutina, että kolmannessa erässä Tamba Pay (pun intended) fanit mietiskelee, että kuka se Merelä olikaan!
Eli fiilis on, että kolmannessa rätisee ja paukkuu, vaikka kaikki odottaa Suomen passivoitumista
Se menee 1-1, ei ole meilläkään.
Joku voisi lanata Crosbyn erän loppuun?
Kanada tekee ainakin yhden vielä tähän erään ![]()
Saadaan peli vielä tästäkin
Vöhäm paremmalta peli näyttänyt tässä erässä
Hienoa peliä pelaa Leijonat.
Pulju pelaa todella hyvin.
Cellebrini olisi vielä kovempi…
Av. Kanadan molke huono, mutta Annuseen en luota yhtään.