Otto Rauhala

(Team Kameleontti) #246

Tätä nyt ei tarvinne pelätä muutenkaan. Rauhala on Tapparan mies. Se on joko Tappara tai ulkomaat, näin uskallan väittää.

Tapparassa tiedetään parhaiten miehen arvo ja hän tulee ottamaan koko ajan isompaa roolia. Ehkä jossain muualla saisi heti isomman roolin, mutta siellä ei nosteltaisi pyttyä eikä välttämättä kehity niin hyvin kuin Tapparassa, jossa joukkueen sisäinenkin kilpailu kehittää pelimiehiä. Tappara on Oton koti.

Olet todennäköisesti täysin oikeassa, mutta nyt ei ole edes pienintäkään pelkoa tuon suhteen kauden päätyttyä.

(Mustamakkara) #248

Ja Mikki hymyilee kun kasaa uutta rosteria ja Oton kaltainen mies pikkurahalla mukana. Veikkaan kyllä, että palkkaakin nostetaan tarvittaessa ylöspäin. Näin taidettiin toimia mm. Palolan kanssa kun työharjoittelijasta maalitykiksi pomppasi kesken sopimuskauden! :slight_smile:

(>((()))'>) #249

Otto “bull” Rauhala vääntää laidassa kahta miestä vastaan ja tulee ulos kiekon kanssa. Eilen tapahtui noin ainakin muutaman kerran.

Tähän kiinnitin huomiota myös. Otto on kyllä vahva härkä eikä ihan helpolla luovu kiekosta. Ilo seurata miehen tekemistä kaukalossa.

(>((()))'>) #251

Viime kaudella vielä kritisoin Oton pörräämistä,kun ei kiekolla saanut oikein mitään aikaan ja pyöri vaan kulmissa. On ihan kiva kääntää takkinsa ja kehua aiheesta miestä.

Tarkoitat tuolla varmaan alkukautta?
Keväällä tuli sitten jo muutakin kuin pelkästään pyörimistä kulmissa.:muscle:

Ilmainen vinkki Tapparavalmennukselle:
Antakaa Otolle vastuuta, niin Otto vastaa huutoon.

(>((()))'>) #253

Juu, varmaan mun ajatukset jäkkiytyi alkukauteen ja oli vaikea päästä ajatuksesta eroon. Ajattelin jossain vaiheessa, että mies ei kehity, mutta niinpä vaan.

Hiukan olen, toivottavasti väärässä, toista mieltä. Pelaajat ovat duunareita ja työsopimuksissa käsitellään muitakin asioita, kuin yhtä perhettä meininkiä. Jos toisen seruan ehdot ovat reilusti paremman, niin sinnehän pelaaja menee lähes poikkeuksetta, varsinkin, jos ei ole jo valmiiksi miljönääri. Sorry

(Team Kameleontti) #255

No siis totta kai näin.

Vaikka kirjoitinkin, että Otto voisi saada muualla vähän isompaa roolia, niin en usko, että merkittävästi isompaa - ainakaan juuri tällä hetkellä. Siten tuskin saisi myöskään rahakkaampaa diiliäkään muualta juuri nyt, vaikkei minulla ole hajuakaan, millaista palkkaa Tapparassa saa.

Viestini ajatuksena oli myös se, että näen Oton kehittyvän ja ottavan entistä isompaa roolia. Luulisi, että kehitys ja näytöt siitä, että parempaakin on varaa, poikii jatkoa ja isomman tilipussin Tapparasta.

Rauhalan on hyvä kasvaa Tapparassa kisällinä Peltolan, Kuuselan ja muiden opissa. Tulevaisuudessa näen hänet joukkueen liiderinä ja “mestarina”. Ymmärtänette mitä tarkoitan, vaikka mestarihan Otto on jo nyt, tuplamestari itse asiassa.

Olen melko varma, että Tappara arvostaa Oton panosta sen verran, että hänet halutaan pitää eikä miestä muihin Liiga-seuroihin päästetä. Otto sopii kuin nakutettu siihen jatkumoon, mistä Tappara on Ojasten, Peltoloiden, Saravoiden ja monien muiden myötä tullut tunnetuksi.

Nyt olisi jo aika nostaa Otto 2.ketjuun Kuuselan ja Zabon väliin. Tää on mun mielipide. Sopisi siihen mielestäni paremmin kuin Jasu.

Naurahdan aina näitä keskusteluja. Kaikki maailman pelaajat on fanien mielestä Tapparan miehiä kunnes siirtyvät muualle ja sitten koko asia unohdetaan. :wink:

Mies voi lähteä Tapparasta, vaan Tappara ei lähde miehestä.

Eilisestä pelistä jäi elävästi mieleen, kun Otto menetti kiekon kulmassa taistellessaan kahden vikurin Jukurin kanssa. No suivaantui, alisti molempia ensin fyysisesti, nappas sitten kiekon ja alisti vielä taidollisestikin. Kun väsyi leikkiin, antoi syötön maalipaikkaa Karjalaiselle?

(Henry Viktor) #259

Lievä ylipainohan sen härän tekee, jota ei kulmissa kangeta niin vain sivuun :smiley:

(「LIVE IS LIFE」) #260

Joo, eiköhän laiteta Läski-Otto LeKin bussiin :smile:

(「LIVE IS LIFE」) #262

17-18 60 8+27=35
16-17 60 6+11=17
15-16 55 1+6=7
14-15 34 2+0=2

18-19 60 15+45=60?

E: 19-20 82 n+n=m??

Rauhalahan on kaiken muun hyvän lisäksi myös Tapparan virallinen teräsmies. Jasun kanssa ainoat jotka eivät viime vuoden runkosarjassa missanneet peliäkään.

Menee hiukan ohi Oton, eli otsikon aiheen, mutta Jasuhan oli loukkaantumisen takia pois muutaman pelin viime kaudella.

Rauhalan Ottoon palataksemme, Otto on sitten ainut teräsmies Tapparassa?

Joo playoffseissa oli pois tärskyn takia, runkosarjan pelasi kokonaan.

Ja 2015-16 runkosarjassa pelas 62 peliä.