Nyt en kyllä itsekään muista, onko Otolla ollut tuolloin aiemmin hyökkäävämpi rooli, tai kuinka monta maalia tai pistettä hän on tehnyt, mutta koska olen näin kirjoittanut, olen varmasti nähnyt hänessä potentiaalia myös pisteiden tekijäksi.
Olisi kiva nähdä hänet hyökkäävämmässä roolissa.
Täällähän on väännetty hassutellen noita “tulevia Ilta-Sanomien otsikoita”. Lisäksi tuolla ennakoitiin, että Rauhala aloittais huomenna ns. nelosen keskellä. Eli otsikoksi voisi laittaa “Tapola laittoi heti uuden kapteenin koirankoppiin, kultakypärä voi jäädä haaveeksi”.
Pelkästään senttereitä Otolla on tämän kauden joukkueessa edessään kolme kappaletta, joita on aika vaikea syrjäyttää pisteidentekijöiden roolissa. Toki varmasti kaikki toivoo Otolle tehoja, mutta kuten yllä jo sanottiin, ei niitä häneltä odoteta eikä hänelle ole budjetoitu.
Oon joskus sanonut, että jos Otolla olisi inasenkaan paremmat kädet, pelaisi vähintään itänaapurin liigaa. Mutta ei Otolla ole eikä varmaan tulekaan.
Mutta mitä tulee muihin ominaisuuksiin, voisi antaa puolet pois ja olisi silti yksi kovimmista.
En lähtis väkisin muuttamaan Oton roolia. Kyllä nelosketjustakin pisteitä voi tehdä, ei se kiellettyä ole. Jos jokin erikoisempi puhkeaminen kukkaan tässä suhteessa tapahtuu, niin sitten harkitaan pelipaikkaa uudelleen. Kapteeni on kapteeni, vaikka tekisi vain 20 pistettä. Kokonaisuus ja pelaaminen joukkueelle on tärkeämpää kuin henkilökohtaiset pörssipisteet.
Muistaisin, että sota-Otto nimitys ensimmäisen kerran tuli esiin jossain Chl pelissä, kun Otto pisti painiksi jonkun vastustajan kanssa. En kyllä yhtään muista missä ja milloin, mutta tällainen tapaus jotenkin jäi mieleen…
Vai oliko painista Martin Bergerin kanssa Tappara-Kookoo?
Edit: ei ollutkaan, näkyy vanhempaa historiaa pitkästi. Hieno muisto sekin joka tapauksessa…
Nyt on uusi kapteeni, ja oikeat varakapteenit! Tällä mennään eteenpäin ja IS saa kirjoitella ihan rauhassa uudesta “Tapparan kriisistä” lisää! Mahtava juttu, todellinen Tapparan mies kipparina; perinne jatkuu!!!
Taitaa olla meikäläisen peruja tämä nimi, itsellä oli penskana kaveri Kontiorannan varuskunnassa 70- luvun lopussa, Kotilaisen Otto, jota kutsuttiin Sota-Otoksi.
Päivä siinä meni mutta tulihan se päähän:
Otto tappeli harkkapelissä Lohjalla Växjöta vastaan.
Huomenna varmaan muistuu ketä vastaan ![]()
Luulen että juuri tämä @Recoil :in muutama vuosi sitten kirjoittama viesti on jäänyt minulle mieleen. Sen jälkeen aukesi minullekin ja olemme usein kavereiden kanssa jutellut että jossain vaiheessa on Oton vuoro.
Ja kapteeni liiga starttiin 2+0. Oli erittäin pirteällä pelipäällä ja hattukaan ei kaukana ollut. ![]()
120 maalin tahdissa.
Otto tappaa miälenkiinnon sarjasta nimeltä Liiga. ![]()
Ottohan antaa hieman tasoitusta, kun ei ylivoimissa pelaa. Tekee vain piruuttaan puolet maaleista alivoimalla.
–Halusin ensin keskustella asiasta ”Jukin” (Peltola), ”Krissen” (Kuusela) ja valmennuksen kanssa, että miten homma menee. Alkuun mietin kaikenlaista. En sanonut suoraan, että ok. Keskustelujen jälkeen olin luottavainen. ”Jukin” kanssa keskusteltuani jäi hyvä mieli. Minulla ei ole hätää, kun ”Juki” ja ”Krisse” ovat tuossa. Kapteenius on hieno juttu, kunnia-asia. Mutta kaikkien pitää olla tuossa kopissa johtajia, Rauhala lausui.
https://www.instagram.com/p/CTppBVaj-WR/?utm_medium=copy_link
Otto “Ylöjärven keisari” oli tänään liigapörssin ykkönen 25 pörssipisteellä aikas loistava juttu. ![]()
Aivan paska joukkuehenki, kattokaa ny tota jutun pääkuvaakin! Härkä ja Jugi molemmat naama norsun tiedätte-kyllä-millä.
Tää “Natsagate” käännettäköön voimavaraksi! ![]()
Kapteenistoa pitäisi laajentaa, että joukkueeseen saadaan lisää maalin tekijöitä.
Totta puhuenhan, Otto Rauhala on ollut parina viime kautena aivan täydellinen “kulttipelaaja”, täydellinen esimerkki aivan täysin loppumattomasta taistelutahdosta ja siitä, kuinka pelataan tilanteet aivan loppuun asti - vaikka olisi jalat kainalossa, ja kädet amputoitu. Mä olisin ainakin ikionnellinen, mikäli juurikin meidän “lionheart” Otto laittaisi tänä kautena piste-enkat uusiksi omalta kohdaltaan ja säkenöisi uuteen eliittiin.
Otto on aivan erinomainen “kahdensuunnanpeluri”, ja olen sitä mieltä että se huippukausi voisi olla juuri nyt. Unsung hero, he is
Tämä ennustus on nyt sitten toteutunut viimeistä piirtoa myöten. Ihan aiheesta häntääsi nostelet…