Otto Rauhala

Treeneistähän sen näkisi. Uskon, että Otto on painanut koko kuntoutusjakson niin kovaa duunia kuin mahdollista ja tulee parhaassa mahdollisessa kunnossa takaisin. Pelituntuman saamisessa varmaan kestää, mutta luotetaan siihen, että Rauhala edistäisi asioita kentällä

2 tykkäystä

Näin minäkin uskon. Mutta kun ei vaan välttämättä takaa mitään.

Ei tietenkään takaa. Mutta niin kuin @ljpp sanoi, mikäli on kokoonpanossa, valmennus katsoo, että Rauhala vahvistaa kokoonpanoa. Se on lähtökohta

Ei se kyllä tässä vaiheessa ole lähtökohta, koska edes valmennus ei tarkkaan tiedä mikä on Rauhalan pelin taso. Itse pelit näyttää sen, että vahvistaako vaiko ei vahvista.

Kovin paljoa ei ole aikaa.

41 tykkäystä

No sitä iloa ei kauaa kestänyt. :frowning: Toivottavasti Otto ei mennyt pahasti rikki. On tämä uskomatonta.

20 tykkäystä

Oliko paha ja mitä kävi?

Aloituksessa meni mahalleen, ja näytti että olkapäähän sattui. Ei näyttänyt pahalta, mutta roikotti kättään.

1 tykkäys

Alkaa tuleen mieleen ns.vammakierre.
Yks paikka hajoo, sen jälkeen hajoo jotain muuta kun ei ehkä pysty reenauttaan itseään normaalisti kun pitäis kuntouttaakkin samalla.

16 tykkäystä

Ilmeisesti siis käteen sattui, mutta jotenkin näytti siltä että oikea jalka olisi vääntynyt.

Toivottavasti selviää vähällä ja palaa paikalliseen.

1 tykkäys

En ole varma, ottiko tässä kipeää jalkaan vaiko käteen.

Joka tapauksessa aivan valtavan suuri harmi Oton itsensä kannalta. Hän on jaksanut kuukausitolkulla taas painaa duunia kuntouttamisen parissa, mikä ei takuuvarmasti ole kivaa eikä helppoa, ja sitten tällainen takapakki.

Toivotaan parasta.

3 tykkäystä

Selostajan mukaan roikotti kättään koppiin mennessä.

1 tykkäys

Laitetaan nyt tännekin. Olen lähes varma, että Rauhala kävi kolmannessa kokeilemassa jäällä. Veti laiturin paikalla lyhyen vaihdon. @Harald_Hokiman mukaan myös radiossa Linkki tämän oli noteerannut.

33 tykkäystä

Tilastoissa ei ole noteerattu eli peliaikaa ei ole kolmannessa merkattu. Ainakaan toistaiseksi.

1 tykkäys

Sitten joko minun sekä Linkin silmät elävät toiveikasta maailmaa tai sitten Liigan tilastoissa on virhe. Jälkimmäinen tuskin on mahdollisuus.

5 tykkäystä

Eiköhän tästä tallenne löydy. Muistatko yhtään suunnilleen minuutteja?

Ennen Sportin viimeistä jäähyä. Olin bongaavinani hyökkäyssinisen kulmassa. Sportin vaihtoaition edessä.

1 tykkäys

”Tämä twiitti on poistettu.”

1 tykkäys

Tuokkola kertoo kiakkoradiossa, että Oton tilanteesta ei voi vielä sanoa mitään varmaa. Huomenna kuvauksiin. Miestä itseään kuulemma harmittaa enemmän kuin tarpeeksi, minkä ymmärtää kyllä.

Meitäkin harmittaa. Tsemppiä Otto — sä tuut takaisin vielä entistä kovempana!

60 tykkäystä

Katsoin samaa, mutta se jonka minä luulin olevan Otto, oli Levtchi. Otti vaan jotenkin Ottomaiset lähtöpotkut. Tämä silloin kun oli 3.40 kellossa jäljellä.

1 tykkäys