Oulussa kulkee ja ihan pelimiehen palkkaa saa. Saapa nähä.
Paniikkihankinta, kun Tappara haki pisteet Oulusta?
Nyt joutuu linkittämään meemin. Olen meinaa miettinyt kuinka Ville Leskinen on tutun näköinen.
Mielenkiintoista että joku toinenkin on huomannut yhdennäköisyyden. Olen meinaan viime kaudesta lähtien nimennyt Leskisen M. A. Nummiseksi.
Ja tämähän ei ole muuta kuin kohteliaisuus, sillä M.A. Numminen on mies, joka on pysynyt samannäköisenä 40 vuotta.
Kärpillä 20 ottelua ja 25 päästettyä maalia. Käsittämätön lukema.
Ilmeisesti huomenna Oulun suunnilta tulossa pelaajauutisia.
Joku viittaa Twitterissä ilmeisesti Oskar Osalaan. Jos ei valmiiksi ollut, niin viimeistään siinä vaiheessa Kärpillä on vain mestaruus hävittävänä. Ehkä Kärppiä kannattavana itse toivoisin jatkosopparia, turha lähteä tässä vaiheessa sotkemaan pakkaa. Toki riittävän kova nimi, niin “pakko” sotkea.
Jep, muistetaan kuitenkin miten kävi 2015-2016, taisi joukkueessa olla vähän liikaa staroja…
Toisaalta, vaikka Osala tulisi, väittäisin Kärppien tämänhetkisen joukkueen olevan edelleenkin paperilla heikompi kuin tuon ko. kauden jengin.
27 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun:
Osalahan se oli.
http://www.oulunkarpat.fi/uutiset/2018/11/12/oskar-osala-loppukauden-sopimuksella-karppiin
Pitää kuitenkin muistaa, että nämä tän hetkiset starat ovat joukkuepelaajia. Ohtamaa, Pyörälä, Osala… Ei ne mitään neitejä ole, vaan kovia taistelijoita.
Siinä on vastustajan maalin edessä kohtalaisen tukalat paikat Pyörälän ja Osalan tehdessä maskia ja kauhoessa riparit.
Miettii sitten erikoistilanteiden kautta tai 5vs5 pelin niin on kyllä rakennus palikta kohdillaan ja vielä kun on se viime vuoden jatkumo niin onhan Kärpät tällä hetkellä ihan omassa kastissaan. Mutta kaikki on mahdollista keväällä kuitenkin.
Kateeksi käy. Osala olisi kelvannutkyllä itsellekkin. Fiksu ahkera ja hyvä, ei mikään lepsutsekkirahanimijä
Kun Osala varmistui, miksei ympäri nettiä kierrä kehut ja kiitokset UTJ Aholle? Nytkin rakentanut pätevän joukkueen ja kuraa saa usein.
Hieno ja kuvaava uudissana.
Itse asiaan: minusta on keväällä mieluisampaa kaataa Kärpät, jossa pelaa Oskar Osala, kuin Kärpät, jossa ei pelaa Oskar Osala.
Minulle riittää aina voitto Kärpistä jos kentällä tai edes hallissa on Kukkonen kun voitetaan Mestaruus meille. Junnokin olis kiva.
Osalan seuravalinnasta Mikko Mannerin rooli näyttäisi olleen merkittävä. Enkä ihmettele.
Täytyy sanoa, että Kärpät vetää tällä hetkellä ihan omalla tasollaan taas kerran.
Sitä kuuluisaa imua tuntuu löytyvän ja vieläpä tehty viisaita hankintoja, ei mitään kiukuttelevia diivoja.
Tähän organisaatioon Tapparankin pitää jälleen benchmarkata omaa toimintaansa. Valtikka on palannut pohjoiseen. Nyt pitää Tapparassa myös herätä, istua alas ja myöntää että ollaan vedenjakajalla ja se mikä toi tuplamestaruudet on hienoa historiaa, mutta nyt pitää kiristää ruuvia ja ottaa Kärpät kiinni.