Otteluseuranta: Tappara - Kärpät 28.12.2018 (Pe)

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

1 tykkäys

Tapsu oli baarissa laulamassa onnittelulaulua ja päivänsankari näytti istuvan polvella. :smiley: Tapsu ottamassa suojakänniä? :grin:

3 tykkäystä

Kai sillä oli vain vettä lasissa?

Jukkako oli polvella? : O !?

4 tykkäystä

Ylen puheella tulossa 8min haastattelu Rautakorvelta

Pettymys. Kaikki alle 800 min on huonoa journalismia. :wink:

3 tykkäystä

Ei havaintoa tästä. :confused:

1 tykkäys

Alkaa nyt.

Ei ole harmittanut lähteä töihin -Jukka.

3 tykkäystä

Halpoja maaleja omiin -Jukka.Oli aika rento ja puhelias.

Läpsyttimestä löytyy QR-koodi, siitä löytyy linkki, jonka kysymykseen oikein vastatessaan saa led-taskulampun ja Tapparan huivin kun näyttää puhelimen ruutua B-käytävän fan club-pisteellä.
Äkkiä kun menee niin ehtii saamaan, jokunen oli jäljellä kun itse äsken hain.

E. Ja kisan siis sponssaa Sähkölaitos.

1 tykkäys

Voihan perse, istun taksissa, liikenne jumittaa, pidätelkää aloituskiekkoa!

Ei saatana, jos Rautakorpi tulee haastikseen hymyä imeskellen niin mitä siitä pitää tulkita…

Se on vähän ennakkoon ottanut huikkaa juhlaottelua varten…

5 tykkäystä

Saariko selostaa vai se Saaren kopio?

“Metreistä pelataan tuolla kaukalossa” -JR

Ihan Oskari Saari.

2 tykkäystä

Maalin pelejä?

Nyt on kaikki kohdallaan. Saari selostaa, anoppi on poissa täältä, mulla on olutta ja olohuone vain minulle.

11 tykkäystä

Tiukkoja maalin pelejä.