Kun palsta yrittää hyväksyä sen ettei Rautaisen tilannetta viedä eteenpäin tänään pelataan vuoden viimeinen kotipeli.Ja eteenpäin pitäisi päästä. Vaikeata on ollut viime peleissä. Joten 2pistettä tästä pelistä tuntuisi voitolta toki täyttä pistepottia lähdetään hakemaan.Vittasmäkeä on ikävä. Veikkaus kertoo piakkoin sen avaako luukkua tänään Nikke.
Ehkä tämä on se peli, kun kurssi kääntyy. Ihme on jos kaikki eivät syty tähän peliin. Mä veikkaan kolmea pistettä ja että peli päättyy 2-1. Maalintekijöinä Niko Ojamäki ja Elias Fälth.
Luulen, että meitä toivojia on tänään jonoksi asti. Asennepuoli on aina Kärppiä vastaan kunnossa, mutta tähän peliin olisi pakollista tehdä niitä kokoonpanomuutoksia. Siinä on aina riski, että jotkut asiat hajoavat enemmän eli 10 minuutin päästä ollaan viisaampia, joko Rautakorpi reagoi viime peleihin. Olen pettynyt, jos ns. kakkosketju on edelleen kasassa, koska sille ei ole mitään perustetta.
Ei näköjään ole mitään tarvetta muutoksille Rautakorven mukaan. Zaborsky tippunut surkean Ilves-pelin jälkeen pois ja Joona “Silmät Kiinni” Luoto viilettelee ykköskentässä.
Hienoa. Ei tartte tätäkään peliä odotella.
68 Joona Luoto – 28 Jarkko Malinen – 20 Niko Ojamäki
74 Antti Erkinjuntti – 44 Jan-Mikael Järvinen – 71 Kristian Kuusela
42 Otto Rauhala – 11 Matti Järvinen – 76 Anton Levtchi
21 Patrik Puistola – 61 Juhani Jasu – 27 Kristian Tanus
24 Ben Blood – 52 Otso Rantakari
18 Tuukka Mäntylä – 13 Valtteri Kemiläinen
23 Aleksi Elorinne – 37 Elias Fälth
56 Juho Rautanen
30 Christian Heljanko
(32 Niklas Bäckström)
Zabo poies.
Ainoa mahdollisuus piilee vastustajan maalivahdissa.
Toivottavasti Rautakorpi tietää, mitä tekee. Tän pelin jälkeen voi viuhua melkoinen paine jengin niskassa, jos tulee turpaan. Sen verran monta perustettu olisi ollut tehdä jotain noille ketjuille, mutta ei ollut tässä taas tarpeellista tehdä yhtään mitään.
Toivottavasti joukkue ei ole juuttunut edelliseen peliin ja siinä nähtyihin tuomarivirheisiin. Se oli ja meni, ja katse eteenpäin.
Itse odotan ja ennakoin käännettä, Kärpät pistetään tänään lujille ja otetaan kolme pistettä. Asennetta on kaivettu esille ja tuollainen pieni alamäki siihen tarvittiin, että saadaan taas parasta pöytään.
Kärpät ilmoittaa aloittavaksi maalivahdiksi Rynnäksen.
Maaliodottama on tähän peliin juuri se max. 2. Jasu tekee ehkä näistä toisen.
Mä veikkaan, et meijän nelonen breikkaa. Jou jou…
Jos tää palsta olis indikaattoripelaaja tämän suhteen, niin I wouldn’t get my hopes up!
Mikä helvetti siinä on että tota kakkosta ei saada hajotettua???
Palstaindikaattori eli yleinen ilmapiiri palstalla ennen peliä enteilee itse asiassa voittoa tästä pelistä. Yleensä nää on niitä hetkiä, kun Tappara on jaksanut yllättää. Epätodennäköiseltä se toki vaikuttaa, mutta mitä enemmän täällä haukutaan ennen peliä niin yleensä sitä vähemmän tarttee haukkua pelin jälkeen.
Jos taas kehutaan ennen peliä niin yleensä aika paljon joudutaan haukkumaan pelin jälkeen.
Jotain niin hienoa, että sitä ei paljaalla silmällä ymmärrä kukaan.
Joona tekee hatullisen tänään. Potentiaalia siellä on, nyt ois hyvä paikka kaivaa sitä taas ulos.
Koblizek-Lasu-Leskinen
Osala-Kristof-Anttila
Pyörälä-Metsävainio-Lindsten
Ikonen-Humaloja-Karvinen
Hakanpää-Heshka
Kukkonen-Niemelä
Kivihalme-Mäkelä
Huttula
Rynnäs
Vehviläinen
Jaa-a. Ans kattoo nyt
Sanoisin kyllä, että Joonalta iso steppi olisi pelkästään se, että vetäisi ja lopettaisi sen kiekon hautomisen. Nyt on vähän paremmat pelaajat vieressä, joten teoriassa voisi onnistua. Tätä toki kokeiltiin jo IFK-pelissä ja se oli aivan hirveää, joten ennakkoasetelma ei lupaa hyvää.
Tasaista peliä tänään odotan. Maalin peli. Ohtamaa kolme viikkoa sivussa ja junnut kisoissa. Saa nähdä onko Rynnäksen hyvä vai huono päivä.
Jaa niinku hatullisen mitä?
- Harhasyöttöjä
- Kulmaan tukehtuvia kuljetuksia
- Maaleja
Ai, meidän Junnu-kenttä? Junnu ja kaksi junnua.
Breikkaa ehkä yhteenlaskettuna 20 peliminuutin rajan, kun Jasu pelaa keskiarvoaan hieman enemmän eli about 19.03. Kahdelle muulle jää tuosta sitten se puolikas vaihto per naama. Tähän Rautakorpi-hymiö.