Oulun Kärpät keväällä 2016

Aijai toivottavasti ei käy Barkoveita… Vissiin Dixonille 5 peliä ja Taipallus 0 peliä

Miksi Taipalukselle pitäisi tulla mitään rangaistusta?

Ja tuskin tulee Dixonillekaan viittä peliä.

Hahhah! Polvi paketissa, vaikka nilkkaan sattui!

Play-off-sota on alkanut :wink:

Taipaluksen tilanteessa ei ollut yhtään mitään, joten olisi outoa, jos siitä annettaisiin penaltia siksi, että superjunnua sattui. Huonoa tuuria mukana, jos Pulju loukkaantui pahemmin.

Ei ilmeisesti järki minulla selittämään asiaa, että miksi Taipaluksen pitäisi saada rangaistusta? Siksi, että kultapoju horjahti ja nyrjäytti jalkansa?

Ai sä poistitkin viestisi liittyen minun järjen käyttööni…

@rizka hienostihan pilkoit ketjun, joten varmaan voin tämän viestini poistaa? Vai kenelle tämän viestini suuntasin?

Oma mielipide on että kummatkin menee sarjaan paska säkä, ei rangaistusta.
Tosin liigan linjan tietäen ei voi loukkaantua ilman että joku saa penaltia.

@Torma’lle varmaan vastasit, ja eiköhän hän löydä sen täältä hyvin. Sinänsä tilanteen spekuloiminen on yhtä tyhjän kanssa, kun oli täysi onnettomuus. Ihan kevät '13 tuli mieleen tuosta tapauksesta. Toivottavasti ei kuitenkaan mitään niin vakavaa, vaan Pulju pääsee pudotuspeleihin mennessä takaisin askiin.

No en vastannut, vaan @JoKaGO :lle, mutta ihan sama. Tarkkuutta jatkossa…

Jep, näyttää jääneen nuo poistetut viestit alkuperäiseen paikkaan, vaikka klikkailin nekin siirrettäviksi. Täytyy painua testialueelle testailemaan ja Metaa tutkimaan kenties. Mutta täytyy olla muutoinkin tarkempana, kun kommentoi.

Ja tuo @JoKaGO’n tässä ketjussa oleva vahingoniloinen kommentti on minusta mauton. Siihen lienee kuitenkin vastakkaisiakin mielipiteitä, kuten oli Pitkäsenkin tapauksessa.

Mitä ihmeen vahingoniloa?

Play-offit alkaa, Pulju “satuttaa” nilkkansa taklaustilanteessa, joten, tottakai, polvi pannaan pakettiin…

Minä en nähnyt mitään vaan nauroin uutisoinnille. Puljulle en toivo mitään muuta kuin hyvää!

Ja se että saako joku pelikieltoa vai ei, on toinen juttu. Pelikielto taklaajalle ei paranna taklauksen kohdetta.

Ahaa, ei sit mitään. Mutta päättelitkö nilkkavamman videolta vai mistä?

Jos Puljujärvi jää niin sitten jää.
Jäi meiltä Sasha pari vuotta sotten.
Kärpät ei ole muuten tehneet 14 erään yhtään määlia 5-5 kentällisiä,
Ja se on hyvä uutinen. Tuolla ei mestaruutta oteta.

Emmää osaa, mutta Torma kirjoitti edellä, että polvi paketissa.

Annostupakoilla minä olen, en ehdi joka paikkaan. Naurattaa vaan, että nilkkaan sattuu ja polvi on paketissa sekä play-offia pukkaa.

Vanhalla laudalla olisin kunkku, mutta tällä hienolla ja hyvällä supermahtavalla laudalla olen Ville Uusitalo eikun mikkihiiri.

Okei, kiitän. Mulle oli osunut vain noita polvijuttuja luettavaksi. Mistäpä sitä itse asiassa tietää näin pudotuspelien kynnyksellä: (terve) polvi saattoikin olla paketissa, jos Kärppien leirissä oikein kieroja ollaan.

1 tykkäys

Mistäpä tietää, se on se pointti.

Toivottavasti Pulju on pelikunnossa play-offissa!

Ei Torma sitä kirjoittanut vaan Riku Salminen twitterissä.

Toivottavasti Kärpille tulee Pelicans vastaan puolivälierissä. Voisi olla yllätysmahkut ja paikka ainakin horjuttaa/väsyttää oululaisia.

Kärpät pelaa viimeisen pelinsä runkosarjaa (10.3) juuri Pelicansia vastaan eli siinä on hyvä paikka treenata tosipelejä varten :wink: On jännä nähdä millainen tilanne runkosarjassa on tuolloin ja onko mahdollisuus taktikointiin…

(edit. Taktikoinilla tarkoitan tietenkin, että peluutetaanko pelissä kaikkia ykköskorin miehiä…)

Näyttäisi todennäköisemmältä, että Kärppiä vastaan tulee TPS tai Lukko. (Samoin Tapparan kohdalla.) Ja Pelsut pelaisi puolivälieränsä HIFK:ta vastaan. Tietysti lomarengaskierrokselta voi mennä jatkoon Ässät tai Sportkin.

Ei millekään joukkueelle ihan helppoa vastustajaa puolivälieriin tule, kävi miten kävi.

Lomarengas?? :joy::joy::joy:
Säälipleijjarit

2 tykkäystä