Palautetta palstan henkilökunnalle

Luulen, että blue tarkoitti tuota avatarkuvan vieressä lukevaa nimeä Tammelantorin viesteissä. Se on harmaa, koska hän on kirjoitellut niin vähän, että on vielä käyttäjäluokassa haastaja.

4 tykkäystä

Nuti taitaa olla ytimessä… En itsekään ole huomannut tuota ominaisuutta.

1 tykkäys

Jatkoa ketjulle Palautetta kanssakeskustelijoille:

Onko täällä vielä ketjua, johon voisi kirjoittaa yllä linkittämäni kaltaisia viestejä? Tyyliin: “Muisteluja Liigan tapahtumista - muu joukkue kuin Tappara.”

3 tykkäystä

En ole henkilökuntaa,mutta perusta toki.

3 tykkäystä

Historiaketjut taitaa olla Tapparalle, NHL:lle ja jääkiekolle lajina. Liiga selvästi puuttuu vielä?

1 tykkäys

Jännä ilmiö,että moniinkin asioihin vastataan hyvinkin nopeasti posit siitä ,mutta toisiin ei. Totta kai henkilökunnalla on vapaa-aikansa ja muut rajoitteensa.Mutta kun esitin yllä olevassa ketjussa relevantin kysymyksen niin kukaan ei ole vastannut mitään.Miksi?

Tässä tapauksessa näyttäisi siltä, että ketjun aloittaja on sen alkujaan politiikka-alueelle laittanut. Ja varmasti ihan oikeaoppisesti. Lähtökohtaisesti “vahvasti” politiikkaan nojaava keskustelu kuuluu politiikka-alueelle. Poikkeuksia tehdään ja on tehty pääasiassa tapauksissa, joissa on tulokulma jääkiekkoon.

Linjanveto on joissain tapauksissa vaikeaa. Minä en juurikaan politiikkaa seuraa, joten minulle vielä vaikeampaa.

2 tykkäystä

Ilmeisesti minun pitää kärsiä tästä ongelmasta koko kausi? Ja taitaa olla vain minun ongelmani eikä muilla käyttäjillä ole vastaavia ongelmia,sillä muut eivät ole raportoineet asiasta.Onko asiaani tulossa parannusta?
Aloitin ketjun noin puolitoista kuukautta sitten,mutta viimeaikoina ei ole tapahtunut kehitystä.Kertaakaan sen jälkeen kun avasin ketjun ei ole tullut aika ilmoitusta siitä,koska voin lisätä kirjainmerkkejä.

Ihan sama ongelma mullakin on vaikka Mestari tasolla olenkin. Tykkäykset loppuu usein kesken, käytännössä joka pelipäivä.

Puhuin kirjainmerkeistä. En tykkäyksistä. Luepa viesti uusiksi muutamaan otteeseen. Ja ko.ketju.
Tai ilmaise itseäsi paremmin…

Sekoitin liput ja tykkäykset keskenään, myännän.

Mutta hei toveri, onkä näitä nyt ihan pakko heittää :smiley: ? Ymmärrän jos joku korpeaa kun se ei toimi, mutta nää tälläiset pientä pätemistä (ainakin mun korvaani) sisältävät heitot nyt ei lähinnä aiheuta kun myötähäpeetä. Yritin jeesata, sori siitä ;).

24 tykkäystä

Laitoin vahingossa väärään ketjuun tuon kommentin Ilveksen somevastaavasta. Eikös täällä ole oma “muut joukkueet mediassa” -ketju.

Ei muutakuin lippua antamaan sillä,palstalla on Ilves mediassa ketju sekä muille seuroille tarkoitettu mediaketju.

Liputettu. :slight_smile:

Just tässä selvittelin, onko meillä some-ketjua muille joukkueille. Hoidetaan asia tavalla taikka toisella päivän aikana.

1 tykkäys

Poistetaan mieluummin kokonaan viestit kuin editoidaan päälle. Ja tehdään samalla tavalla kaikille viesteille eikä kohdisteta yhteen käyttäjään.

Kiitos.

Puhutaan siis siitä, kun yliviivasin osan viestistäsi ketjuun kuulumattomana. Olen käyttänyt sitä tehokeinoa aiemminkin. Suht harvoin, mutta kuitenkin. Et ole joutunut silmätikuksi tai mitään. Ajattelin ja ajattelen, että hyvä tapa ehkä käyttäjillekin (sekä kirjoittajalle että lukijoille) oppia, mikä on offtopicia ja mikä ei. Lisäksi kirjoitettu teksti ei katoa, mikä on myöskin aiheuttanut ärsytystä, kun viestejä poistellaan.

Voit halutessasi ja tietääkseni perua viestisi, jota muokkasin.

4 tykkäystä

Voinhan toki. Minä en tuosta tehokeinosta pidä, joten annoin palautetta kaikille. Toivoisin, että juuri tuota tehokeinoa ei käytetä. Paljon parempi keino on poistaa koko viesti.

Varsinkin, kun offtopicin johdannainen löytyy edellisestä viestistä. En ota opikseni tästäkään.

Niin, jos joku kirjoittaa ohi aiheen, se ei oikeuta jatkamaan ohi aiheen kirjoittelua.

Muistelisin, että tuo tehokeino on saanut myös kiitosta, joten vähän taas vaikea sanoa, mikä on “oikein”. Ja onko mikään.

Muttei mulla tästä sen enempää ole. Taidan olla ainut, joka tuota tehokeinoa käyttää, joten ehkä tulevaisuudessa vedän viestit vain liputuksen kautta bittiavaruuteen.

5 tykkäystä

Erilaisia mielipiteitähän noista on. Minä pidän tuota leimaavana ja ikävänä moderointitapana, mutta kuten kaikissa asioissa näissä on kaksi puolta. Nuo nousee keskustelusta selvemmin esille, joskin unohtuvat sinne samalla tavalla.

Toki salaliittoteoriat voi jättää sikseen. Ehkä se on tämä, kun on toistuvasti saanut huomautuksia offtopiceista niin on joutunut ihan ansaitusti sinne seurantalistalle. Toisaalta en sitten koe nyt viimeiseltä kahdelta kuukaudelta mitään “pistoa” sydämessä, kun oon kiltisti juossut topicista toiseen.

Varmaan oma tunne ajaa asiaa väärään suuntaan, mutta minun kokemani on, että täällä kyllä saa kirjoittaa offtopicia yhden lauseen verran ketjuun kuin ketjuun - ilman että kukaan puuttuu. Asiaan puututaan rankemmin vasta sitten, kun joku meistä storytellereistä on paikalla. Sekin on kai valvojien puolelta inhimillistä, mutta minä en siitä pidä. Enkä tule jatkossakaan liputtamaan viestejä, kun tuo ei minun toimintatapaani sovi.

Jos kirjoitan offtopicia niin minulle parempi ja mukavampi vaihtoehto on se, että viestini poistetaan. Jotkut ovat asiasta eri mieltä, mutta en muista valittaneeni vielä kertaakaan, kun viestini on poistettu. Siltä osin anakin tiedätte minun toiveeni. :slight_smile:

2 tykkäystä